Haha, kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen ( tenzij je natuurlijk in blijde verwachting bent ) Gelukkig zijn er meerdere zwelgjes hahaha
hihi ja, nou inderdaad niet leuk lol nu kan ik er wel om lachen.. maar eet niet meer, of snoep niet meer als normaal... en ben denk ik na 't stoppen met de pil wel 3 kg aangekomen ( in dus 1,5 maand).... tja, we moeten er maar even mee doen... hihi liefs
hey zonnestraal Ik ben sarah ik heb precies mannekes in mijn buik zitten die rondlopen mijn buik kriebelt steeds vanbinnen (gelijk verliefd zijn) ik heb ook constant het moeilijk begin zomaar te wenen ik ben ook altijd maar moe ben nu een drie dagen overtijd ben ook steeds boos op mijn vriend maar zoals ze zeggen ik heb geen harde onderbuik ik heb wel krampen en ben steeds misselijk als andere dit lezen gelieve u mening te geven dank u wat denken jullie durf zo geen test gaan halen sta niet graag voor joker wacht nog even af! (voelde me een paar dagen geleden plots precies een opgeblazen ballon (lol)) liefs sarah
Hoi zonnestraal, Heb vanochtend ene tesje gedaan vd zekerheid omdat ik s'morgens na het opstaan ook al misselijk was/ben. maar helaas was niets dus maar afwachten en die bolle buik er maar voor lief bijnemen al is dat zeker niet leuk Gr winnie