bruinbloedverlies en menstruatiepijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wonderfull, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

Ik maak me heel erg zorgen en voel me ontzettend verdrietig.. de moed zakt me eigenlijk de schoenen in..

Ik ben nu 5,5 weken zwanger en ik heb zondag de 13e bruinbloedverlies gehad en vandaag de 15e weer bruinbloedverlies gehad gepaard met menstruatiepijn en dat heb ik nu nog steeds. (buik en rug)

Ik maak me ontzettend erge zorgen, en heb er geen goed gevoel meer over.. ik had al helemaal nergens last van kwaaltjes of dergelijke.
    Had gisteren al de verloskundige gebeld voor een afspraak en verteld van mijn bruinbloedverlies de 13e en zij vertelde mij dat het mogelijk door de geslachtsgemeenschap kon komen, maar nu heb ik het vandaag weer gehad terwijl er niets is gebeurd.

En volgende week vrijdag heb ik pas mijn afspraak bij mijn verloskundige voor een echo.

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Misschien weet 1 van de vk hier op het forum een antwoordt op?
    Ik hoop voor jou dat het goed is.

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Meis. He hoop dat het niks betekend en dat het gewoon innesteling is of een tweeling of dat je baarmoeder het huisje voor de baby schoonmaakt en het oude bloed weg doet.

knuff

4. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook! maar ik heb er gewoon echt geen goed gevoel meer over.. ( sorry voor het intieme ) maar als ik aan mijn baarmoedermond voel lijkt het net alsof die niet gesloten is en gewoon een beetje open voelt :O
    En hij staat nu naar boven...

: :) ( snikk

5. spikkeltje

knuff meiske.

Je mag alles hier zeggen.

6. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vrees het ergste, heb net veel rood bloed verloren met stolsels erin snikkkk : ( morgen gelijk vk bellen.

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow meis wat schrikken :(
    Vaak is het geen goed teken bloed met stolsels maar het gebeurd soms.. Morgen maar de vk bellen en dan hopen dat ze je snel uit de onzekerheid willen helpen.
    *knuffel*

8. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Och meid wat naar! Heb je inmiddels contact gehad met de verloskundige?

9. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, vanochtend weer wat roodverlies gehad..
    Ik had me al op het ergste voorbereid, me verloskundige was harstikke lief. mocht vanmorgen al om 12 uur komen voor een inwendige echo!

Tot mijn grote verbazing zat het vruchtje er nog.. maar er zit wel bloed omheen..

Morgenvroeg moet ik haar weer bellen voor een volgende afspraak waarschijnlijk niet aankomende maandag maar de maandag erop..
    dus het wordt een spannende wachttijd.. de verloskundige kon me ook niks vertellen en het is gewoon afwachten. er is een mogelijkheid dat het goedkomt.

Het bloeden is nu gelukkig wel gestopt!!! maar voor hoelang is de vraag...

10. Chloe Jasmine

Wat ontzettend fijn nieuws en wat blijft het spannend tegelijk! Ook erg prettig dat je zo snel terecht kon en je het vruchtje ook hebt kunnen zien. Toch snap ik dat je nog niet helemaal gerust bent.

Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en wens je een hele fijne zwangerschap toe.

11. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik vind het heel spannend, en ik zit vooral met gemengde gevoelens. moet ik nou blij en opgelucht zijn of nog steeds angst hebben.

Ik ben er nog steeds niet gerust over en ben nog steeds bang dat het misgaat.
    Als het bloed nu maar wegblijft, dat zal al een hele opluchting voor me zijn maar we moeten het gewoon afwachten.

Dankjewel, ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn van een wondertje ! : )

12. Chloe Jasmine

Dat kan ik me heel goed voorstellen! Sowieso gemengde gevoelens natuurlijk.. een hele spannende periode. Ik heb het al gezegd, maar nogmaals, ik wens je het allerbeste toe!

Laat je het even weten als je nieuws hebt? Als je er even over wil kletsen kan dat altijd hé!

13. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen de verloskundige gebeld zoals afgesproken was, heb weer veel bloedverlies gehad.. vooral gisterenavond dat ik er naar en misselijk van werd.

Heb dit doorgegeven aan de verloskundige en ze zei dat dit gewoon kan gebeuren bij mij, omdat er om het vruchtje heel veel bloed zit, dus ik kan nog wel flink gaan bloeden.

Ik kan zelfs een stolsel verliezen ter grootte van een walnoot : O

Ik heb nu een nieuwe afspraak op 5 december, ze zei dat we dan zouden gaan zien als het vruchtje er nog is of dat het gewoon een goede zwangerschap wordt, die woorden kwamen erg hard bij mij aan het was alsof er met een mes in me hart werd gestoken.

dat wordt dus heel lang in onzekerheid zitten : (, heb vanacht al een nachtmerrie gehad dat ik een miskraam gekregen had, alleen was het ouder. ( natuurlijk onwerkelijk allemaal. ) ik had het in mijn bed gelegd en ging er mee spelen same met meman, het begon ineens te bewegen.. en daarna stierf het.
    ik was zo verdrietig dat ik het in een potje met azijn had bewaard en het altijd bij mij droeg.

Ik heb er geen goed gevoel meer over, ik ga er maar vanuit dat het een miskraam wordt, misschien verzacht dat de pijn als ik 5 december krijg te horen dat er niets meer in de baarmoeder zit.

Heel erg bedankt voor je lieve woorden Chloe Jasmine.

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi,
    breek even in.... misschien heb je weinig aan deze woorden, omdat het hoe dan ook afwachten wordt.... maar iig...

wil je even melden dat ik precies hetzelfde had.... (met 5-5 -6wk)

ook bloedverlies en bloed achter het vruchtje (hematoom).... gyn was pesimistisch.... maar deze is dus blijven plakken... verloor regelmatig bruin/rood bloed.
    met 10 weken was al het bloed uitgekomen/opgelost.. en was er op de echo nog maar een "klein spoortje" van te vinden...

ik maakte me daardoor met 20 weken echo ook erg ongerust ofdat wel alles ok zou zijn... en die is iig volledig goedgekeurd...

Weet dat die onzekerheid heel moeilijk is.... hoop dat de tijd voor je gevoel snel opschiet... en dat jullie positief nieuws krijgen op 5-12!

sterkte

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi meid,

Niemand kan je vertellen hoe dit gaat lopen, welke kant het op gaat. Maar ik wens je wel heel veel sterkte met wachten. 5 december duurt nog zo lang.
    Ik zal voor je duimen!
    Vind het heel naar voor je, dit wens je niemand.

16. spikkeltje

Goed nieuws maar ook erg spannend.

Sterkte meissie.

17. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn weer wat nieuwe dingen gebeurd, zaterdag wouden me man en ik een gezellig dagje samen uitgaan.. dit is helaas helemaal anders gelopen.

We waren die middag samen naar utrecht gegaan naar de stad, wat eten en naar de bioscoop.
    Ik begon ineens hevig te bloeden. het was zelfs langs mijn maandverband heengegaan. dus ik was snel naar een winkel gegaan om daar in de wc alles te kunnen verschonen en schoon te maken.

het begon steeds erger te worden, en ik voelde mij duizelig worden door al het bloedverlies. want ik verlies inmiddels al een week veel bloed maar zaterdag was het gewoon heel heftig.

Dus we gingen wat eerder naar huis en onderweg in de trein voelde ik mij steeds duizeliger worden en het bloeden werd erger.
    Ik ging de verloskundige bellen, en ze zei dat ik waarschijnlijk een miskraam aan het krijgen was.
    En dat ik rustig aan moest doen, en als het erger was mocht ik pas weer bellen. zolang ik niet flauwgevallen was hoefde dat niet.

Me man was daar best boos en geschrokken over dat ze dat zei, mijn oom had ons even met de auto naar huis gebracht omdat we ver van het station wonen en we waren met de fiets.

Hij heeft mij 's nachts elk uur wakker gemaakt, omdat me moeder bang was dat ik weg zou zakken in mijn slaap en niemand iets zou merken door al dat bloedverlies.

Gisteren was het bloed minder geworden, maar gisterenavond is het weer meer geworden.
    Heb vanochtend de verloskundige gebeld en ik kan vanmiddag om kwart over 12 terecht.

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jeetje joh, wat heftig! En idd een beetje vreemd van je vk als je zoveel bloed verliest!
    Heel veel sterkte vanmiddag!!

19. hippe1975

hippe1975 Lid

18 sep 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi.

Heel veel sterkte en ga hard duimen voor jullie dat het allemaal goed komt.

Liefs van Hippe1975:)

20. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de lieve berichtjes, en dat jullie elke keer terugkomen om te kijken hoe het bij ons is :)

Het was net heel spannend, ik had me er al op voorbereis dat we slecht nieuws zouden krijgen.
    Om voor mezelf de pijn te verzachten... We waren aangekomen en mochten na een paar minuutjes al naar binnen.
    De zenuwen gierden door me lichaam, ze had de camera ingebracht er zei niets... Ze was vergeten ons schermpje aan te doen dus ik vroeg daar naar.

Me man en ik zaten samen vol spanning toe te kijken, toevallig kon hij met mij mee omdat hij vorige week een ongelukje op werk gehad heeft waardooe zijn vingers zwaar gekneusd zijn.
    De vk was maar stil en zat helemaal te kijkenn naar het scherm, de stilte was gewoon enng !
    Ik zag wel wat op het schermpje maar snapte er niet veel van omdat ze ook helemaal aan het rond draaien was.

Dus ik dacht dat ze aann het kijken was als er restjes waren omdat de andere vk zei dat ik een miskraam aan het krijgen was aan mijn beschrijving, en al het bloedverlies en stolsels van 3 cm.

Tot mijn grote verbazing verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht en zegt ze dat het er nog zit en gegroeidd is.het vochtblaasje is groter gewordenn dus het groeit :)

Daarna liet ze ons zien hoe het hartje klopte het was zo apart om te zien en zo ongelooflijk. Het is gewoon een wonder !
    We hebben nog een foto meegekregen van de echo.
    Ze zei dat het iets minder dan 6 weken oud is.

Dus de geplande echo van 5 december gaat gewoon door :) heb meteen mijn moeder gebeld en ze was zo blij en kon het ook niet geloven. Ze had al tegen me vader en broer en zus gezegd dat het misgegaan was.

Het is gewoon echt een wonder, het bloed kwam dus van mij en niet van het vruchtje.
    Nu nog hopen dat de rest nog goed gaat!

Liefss..

Ik hoop voor degenen die nog niet zwanger zijn dat jullie ook snel zwanger mogen zijn van een wondertje :)

Deel Deze Pagina