hallo dames, deze ronde heeft mijn lijf weer wat nieuws bedacht. ik dacht op dag 13 ei pijn te hebben wat op dag 14 best wel toenam, maar af en aan duurt het nu al tot dag 16 ik had op dag 13 vruchtbaar slijm volgens mij en heb best wel een regelmatige cyclus. iemand enig idee of dit ook wel eens ervaren?
Hee meid, Vervelend he, die eipijn! Bij mij verschilt het per maand hoe duidelijk en hoe lang ik het voel. Meestal is het na een paar uur wel weer weg, maar deze maand leek het ook wat langer aan te houden. Het leek wel alsof ik de rijping zelf ook al voelde op zijn eind. Nou ja, veel klussen en hopen dat het raak is Liefs!
ik heb daar toch ook wel 4 dagen last van, en elke dag doet het iets meer pijn dan de dag ervoor. En dan plots is de pijn weg.. ei gesprongen! Is de eierstok die opzwelt en gevoelig wordt voor allerlei bewegingen (en klussen doet dan ook beetje pijn). Inderdaad, geregeld klussen van zodra je die pijn voelt, meer kun je niet doen. Als ik die pijn voel, ga ik er wel al van uit dat het nog drie dagen zal duren, dus hoef ik me nog niet te haasten met klussen Ik kan het inplannen in mijn agenda, haha. (grapje, he)
ik heb eisprong pijn 5 dagen lang , en echte pijn, niet steekjes of zo, maar veel buikpijn , dat ik bijna niet kan klussen, en veel waterige slijm, de pijn is elke maand dezelfde, een paar dagen voor ongi verdwijnt de pijn.
framboos, ik ook dezelde , en ik weet exact de dag van eisprong ,niet de uur van de eisprong ,maar de dag , de pijn is anders dat menstruatie pijn, het is meer een soort spierpijn .
dus als ik ervan uit moet gaan dat mijn ei pas springt als de pijn weg is, dan is mijn ei dus nog niet gesprongen...... vandaag nog steeds wat last. was dag 14 het ergst, beetje als ongi pijn maar dan alleen maar aan 1 kant. nu nog steeds wat last maar meer lokaal..... als jullie het nog begrijpen. straks maar weer klussen, als mijn ei nog niet geweest is dan is er nog een kansje dus!
je ei zal dan inderdaad nog niet gesprongen zijn, dus blijven klussen. Ik ben eens een maand nauwkeurig gevolgd door de gyn (om te kijken of mijn cyclus, hormonen, ei, enz OK waren) en toen had ik ook al pijn aan de ene kant. En aan de grootte van het ei zag ze dat het toch nog 4 dagen ging duren. En inderdaard, de pijn vermeerderde (soort spierpijn, ja) en 5 dagen later was het weg.
justme66,,,,en framboos ,van mijn ,als de eispring blijft de pijn wel ,maar elke dag werd de pijn zachter, ena 3 dagen of zo verdwijnt de pijn bijna helemaal
is het dan nog wel leuk om te klussen of heb je dan op dat moment niet zo'n erg in de pijn? kan me voorstellen dat als je echt pijn hebt je ook niet echt in de stemming bent om te klussen en dat het dan allemaal niet zo soepeltjes verloopt..?
hmmm, een vrouwenlijf kan dus alle kanten op hoor ik al wel weer! nou, voor de zekerheid nog maar even doorklussen en als het deze ronde niet raak is, volgende ronde maar ff doorzetten ondanks de pijn.
nee, vond dat deze ronde ook niet leuk en hebben na dag 13 niet meer geklust nu is pijn grotendeels weg, nu is het in ieder geval weer leuk
ik merk dat ook dat mijn 'zin' weer terug is van zodra ik in de niet-vruchtbare periodes zit. Anders is het inderdaad van moeten, en dat om de 2 dagen, ook al ben je moe 's avonds of doet het pijn. Maar idd alles voor een baby, he. Ik wil het mezelf ook niet verwijten dat we alweer een maand zouden verliezen omdat we te moe waren. Maar ik heb ook al gehad dat we 14 dagen niet klussen als de vruchtbare periode is gepasseerd. Gewoon geen zin meer dan.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en lees zo wat berichten. ik herken die eisprong pijn wel, die van mij duurde 2 dagen en werd er zelfs duizelig van...... hoort dit? Nu een week later, een rommelende onderbuik en week gevoel in mijn liezen, Herkent iemand dit? Ben benieuwd naar jullie reactie..
@19801980 November 23-24 pijn en steken. 25-27 plotseling misselijk en overgeven. 28-29 rommelende buik en week gevoel in mijn liezen. 9 dec ongesteld worden......... Heb ik je vraag zo goed beantwoord?? hihi We proberen voor ons eerste kindje, en ontdek me lichaam ook weer een beetje na 14 jaar anticonceptie. Maar sommige dingen heb ik nog nooit gevoeld. Groetjes Smile 82
hallo, hier ook een ei! (denk ik) sinds vorige week last van steken, en nu nog steeds steekjes en gerommel! heb dus geen idee wanneer mijn ei er was!
Ik heb ook altijd erg lang ei-pijn. Deze maand van zondag tot en met woensdag (dag 17 tot en met 20 van de cyclus). Weer laat dus en vandaag ongesteld geworden, dus dat klopt dan wel (13 dagen erna). Voor mijn 1e zwangerschap had ik het altijd maar 1 dag. Cyclus is niet meer wat het geweest was.
happy79,, dus je eisprong was begin van de pijn ,denk ik , mijn eisprong is ook in de begin van de pijn.