Hallo allemaal, Na 4 dagen de pil te hebben geslikt ben ik gestopt met de pil. Dat is nou een week geleden. Ik heb al een paar weken een raar gevoel....steken in mijn buik. Ik heb al 2 kinderen en dit heb ik ook bij allebei de zwangerschappen gehad. Maar ben gewoon ongi geworden dus het zou vreemd zijn als het zo is. Nou heb ik gister sex gehad en na de sex had ik een beetje bloedverlies (heb ik ook wel eens tijdens de zwangerschappen gehad). Maar het waren echt maar een paar druppels. Daarna niks meer en nou vandaag weer overdag wat bloedverlies....nou zelfs een beetje bruinig. Kan mij voorstellen dat ik aan het ontpillen ben en mijn cyclus helemaal door de war is omdat ik wel nog een paar dagen de pil heb geslikt. Maar bruin bloed vind ik vreemd !?! Heb overigens vorige week een zwangerschapstest gedaan omdat ik mij echt zwanger voel, maar die was negatief. Groetjes
Ik denk toch ontpillen..ik had de 19e ongi moeten worden maar kreeg maar niets..ik had heel veel klachtten die bfij een zw.schap horen maar ben het niet wees uit bloedtest. Ik zit nu op dag 39 van mijn cyclus. Nadat ik ben gestopt met de pil wel de onttrekkingsbloeding gehad maar de echtte menstruatie dus nog niet..nu ook veel klachtten,sinds zaterdag steeds wat bruinverlies,soms zelfs bijna zwart Maar heel weinig steeds alleen met afvegen, ook erg vaak buikkramp,zo werd ik vannaxht wakker met vreselijie buikpijnen en werd er zelfs misselijk van maar nog steeds geen ongi. Ben benieuwd hoelang het nog duurt want vind het maar niks zo,nu ook heeo de dag al steeds krampen en ben heel de dag ontzettend moe. Vraag m af of dat er ook bijhoort.
denk ook ontpillen vooral omdat je gestopt bent na 4 pillen...je lichaam snapt het even niet meer hahahaha..
Thanks voor jullie reacties...ik wacht gewoon af of het nu doorzet en gaan dan flink aan de klus hihi.
Slikte je voor die 4 dagen ook al de pil? Bruin bloed is oud bloed, je lichaam kan nu even behoorlijk in de war zijn.
Ik heb 9 maanden de cerazette pil geslikt omdat ik borstvoeding heb gegeven. Daarna ongeveer 4 maanden de yasminpil. Ongi geworden en daarna 4 dagen de yasminpil geslikt.
ja maar van de nieuwe strip heb je dus maar 4 pillen geslikt? dat is dan ook de reden denk ik dat je lichaam in de war..is ook wel logisch eigenlijk...
Ja heb daar inderdaad maar 4 pillen van geslikt. Ja het lijkt mij ook het meest voordehand liggende dat mijn lichaam van slag is.
ik heb dit iedere keer gehad toen ik stopte met bv en pil...hierna werd ik dan wel gelijk goed ongi...
Bij mijn dochter ben ik toen zij 8,5 maand was gestopt met borstvoeding en met de cerazette pil. Ik ben toen ongesteld geworden en meteen daarna was ik zwanger van mijn zoontje. Ik heb toen niet gehad wat ik nou heb. Maar ik heb nou wel de gewone pil geslikt, misschien dat dat iets uitmaakt.
ja kan...ik ben toen ook vrij snel zwanger geraakt idd... Eerst kreeg ik zo`n vaag bruinverlies en daarna een keer goed ongi en toen gelijk zwanger. Nu ben ik weer gestopt met de bv en nog een week cerazette en dan maar afwachten tot mijn ongi komt..ik ben eens benieuwd