van 13 juni zijn mijn vruchtbare dagen begonnen dan had ik steekjes en s'avonds slijmverlies. nu is het de 15 de en heb ik weer steekjes maar is mijn buik ook ineens opgeblazen. kan dit zijn omdat mijn ei nadert? volgens de cuclus zou ik 16/17 mijn ei moeten hebben.... heeft er iemand nog een opgeblazen buik juist voor het ei? groetjes
Het zou kunnen dat jou ei iets vroeger bent. Ik had zelf geen opgeblazen gevoel, maar bij ieder persoon is het anders.
Ik heb "pijn" bij de eisprong,en deze maand (heel leuk allemaal...) bloed verlies oftewel spotting.Zei de gyn van de week tegen mij Dat dat helemaal normaal was... Heb ik nog nooit gehad,en ik hoop dat je nog meer vergelijkings materiaal krijgt hihi
heykes bedankt voor je reactie. ja normaal let ik zo niet op mijn ei maar ik weet niet deze maand doe ik anders. gisteren had ik een huilbui en een hele platte buik vanmorgen sta ik op heb ik precies heel veel gegeten zo dik staat mijn buik. vandaag ook lichte steekjes en heel veel plassen. straks en morgen maar heel goe klussen en hopen dat het raak is.
waar voelen jullie je ei..rechts links? overal ? ik heb nog nooit mn ei gevoelt en wil daar nu toch wel op gaan letten.is mischien wel handig!
ik ben daar nu een goede 2 maand op het letten en rond mijn eisprong krijg ik krampjes in mijn onderbuik links en rechts. het ergste juist een dag voor mijn ei. daarna is alles over tot ik mijn ongi krijg dan komen de krampjes weer terug