opgeblazen gevoel/buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door niki86, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb dinsdag mijn NOD. Ik heb sinds een week zo een ontzettend opgeblazen gevoel na het eten..ook na lunch. ik eet juist minder dan normaal maar heb echt het gevoel dat ik een koe op heb.wordt er zelfs een beetje misselijk van..ik heb ook echt een wat dikkere buik. heb normaal een hele strakke buik.. herkend iemand dit?

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb altijd na mijn ei of voor mij nod een opgeblazen buik! Je zou kunnen zeggen, dat ik op de helft van een zwangerschap zit zo'n bal is het!

Dus ja ik herken het!
    Maar je bent ook nog maar pas bezig voor een kindje en je lichaam kan je gewoon zo in de war schoppen!
    Wij zijn inmiddels 19 rondes verder en ik heb zovaak gedacht dat ik zwanger was!

Ik hoop het wel voor je natuurlijk, maar je lichaam kan elke maand weer andere kuren geven ;)

3. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hoi niki

Hier heel herkenbaar, ik heb het alleen sinds een paar dagen. Ik heb morgen mijn nod. Ik heb last van een opgeblazen buik, rommelende darmen, lichte krampjes -> het kan zijn dat mijn menstruatie toch door zet, maar ik weet het niet.
    Anders nooit zo'n last van.

groetjes anne

4. linnepinnpinn

23 feb 2010
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey
    wat jullie schrijven , daar heb ik nu ook last van.
    Ik heb al twee weken last van krampen en steken in mijn buik ( net onder me navel) Ik slaap slecht s'nachts en heb sinds het weekend het gevoel of ik blaasontsteking heb kleine plasjes en veel naar de wc moeten ( haha sorry gek taal gebruik). Verder heb ik vaak in de ochtend pijn in het hoofd... mmmz

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja ik heb het heel erg als ik ovulatie pijn heb dat duurt ongeveer een week(spierpijn gevoel in onderbuik)en als de ei sprong is geweest dan zwakt en de pijn af en het opgeblazen gevoel maar t voelt niet alleen opgeblazen ik lijk wel 4 maanden zwanger dan!!!

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb het ook. Had er last van 2 dagen voordat ik positief testte. Omdat ik een innestelbloeding heb gehad die leek op een lichte menstruatie dacht ik dat het erbij hoorde.

Deel Deze Pagina