Andere symptomen bij de tweede zwangerschap

Discussion in 'Eerste symptomen' started by kwebbel1984, Jan 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Bij de eerste zwangerschap was ik alleen maar erg moe en had verder geen andere symptomen. Nu ben ik zwanger van de tweede en hoop dat ik net zo'n onbezorgde en fijne zwangerschap heb als de eerste en natuurlijk bijna geen symptomen. Hadden jullie andere symptomen bij de tweede??

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Nee was bij de oudste tot 14 weken spuugmisselijk en bij de tweede ook.
    Nu bij de derde ook weer...
    Bij de tweede had ik geen zere borsten omdat ik net van de borstvoeding van de oudste af was.

3. mama1977

mama1977 Actief lid

Jun 23, 2009
    356
    0
    0
    limburg
    Bij de eerste nergens last van maar bij nummer twee alles wat je kunt verzinnen. Misselijk tot 24 weken, bloedingen tot in week 20, veel last van bekken en dochterlief die in stuit lag. Oh ja en heel veel last van maagzuur, maar ik heb het allemaal doorstaan :cool: en morgen wordt ze 1 jaar alweer :)

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik had bij mijn eerste zwangerschap (mk met 8 weken) hele andere kwaaltjes als mijn tweede zwangerschap. In de weken van die eerste zwangerschap was ik vreselijk moe, obstipatie, heel erg misselijk en geen sec hoofdpijn gehad. Bij mijn tweede zwangerschap was ik bijna helemaal niet moe, had tot 18 weken ong elke dag hoofdpijn, en het tegenovergestelde van obstipatie. Wel ook misselijk maar een stuk minder.

En nu heb ik al soms dat ik licht misselijk ben, erg moe, en maagzuur terwijl ik dat de vorige zwangerschap pas veel later kreeg.

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ik kan alleen maar mee praten over het begin..

Mijn eerste zwangerschap ging goed, vrij snel grotere boobies, lichte krampjes in baarmoeder en snachts veel plassen!
    Tweede zwangerschap met 5 weken en 5 dagen afgebroken maar symptomen waren hetzelfde...

Nu vraag ik me wel af of een andere man ook kan zorgen voor andere zwangerschaps symptomen?

Mijn huidige vriend is niet de vader van mijn dochter...
    We gaan ook voor een kleintje, maar dat zou nu dan misschien hele andere symptomen op kunnen leveren..??
    Ik lees daar niets over..

Groetjes!

Share This Page