bruin slijm propje als afscheiding

Discussion in 'Eerste symptomen' started by marjo87, Jan 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjo87

marjo87 Lid

Jan 8, 2013
    7
    0
    0
    Ik ben alleen thuis en helemaal aan het wegdromen. We hebben het maandag aan onze ouders verteld en gister aan mijn broertje. Ik heb altijd gezegd dat ik iets voor kleine zou maken en had bedacht dat dat een lappendeken zou worden. Vrouwlief heeft slaapdienst maar zie net pas app van uur geleden van haar dat ze bruin slijm propje als afscheiding had. Nu heeft ze net wel geappt dat het nu weer wit is maar ben me dood geschrokken. Ben als de dood dat het misgaat...pfffff

2. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Kan volgens mij gewoon wat oud bloed zijn. Zou me geen zorgen maken, pas als het helder rood bloed is....

3. liz84

liz84 Actief lid

Nov 6, 2012
    296
    0
    0
    bij de zwangerschap van mn dochter had ik de eerste 3 maanden bruine afscheiding. zolang het niet rood is, is het niet erg. Maar het geeft wel spanning ja. succes en hopelijk gaat het goed

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Had hier vanmorgen ook een klein bruin slijmpropje.
    Maar met mijn jongste had ik het ook af en toe.
    Kan van een keer harde ontlasting zijn..

5. marjo87

marjo87 Lid

Jan 8, 2013
    7
    0
    0
    Pff ondertussen zijn we weer een paar weken verder. Het bruin verlies is na die dag opgehouden tot gisteren. Vrouwlief zat op het toilet en riep: ik bloed. Nee he? Nou bleek dat ze wel (sorry smakelijk) had zitten drukken en het waren 2 druppels in de pot en een beetje bij het afvegen maar wij helemaal in paniek natuurlijk. Ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat ze zich nog niet ongerust maakte en we hadden morgen (vandaag dus) toch een echo. Zolang het niet veranderde (krampen, meer bloed etc.) moesten we afwachten. Vrouw heeft verder alleen nog beetje bruin gehad met 2 kleine propjes. Gelukkig straks echo, ik hoop zo op een knipperlichtje want die onzekerheid is killing..

Lang verhaal maar moest het even kwijt

6. marjo87

marjo87 Lid

Jan 8, 2013
    7
    0
    0
    Gelukkig hadden we vanmiddag een goede echo met kloppend hartje. We zijn 7weken en 2 dagen. Ik weet dat er nog van alles mis kan gaan en iedere dag is er een maar we zijn hier wel door gerustgesteld

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Gelukkig dat alles goed is! Nu proberen te gaan genieten van het wondertje in je buik!

8. Veerle87

Veerle87 Lid

Jan 29, 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    Gelukkig dat alles goed was...

Heb toen ook ff in onzekerheid gezeten hahaha.
    Had toen net mijn eerste echo gehad en alles zag er goed uit.. incl. een kloppend hartje :D en een dag later ineens een bruinige afscheiding.

Meteen de VK gebeld en die verzekerde dat alles goed was en ik mij pas zorgde hoefde te maken zolang ik maar geen helder bloed verlies en krampen had.

Wanneer zijn jullie precies uitgerekend?

9. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Dat helderrood bloedverlies erg is moet je mee uitkijken om te zeggen denk ik... Ikzelf had helderrood verlies in week 5 eenmalig zonder krampen.. Ik was doodsbang dat t mis was..nu twee echos verder en mn spruit zit er nog.. Zekerheid heb je nooit ik zit nu in week acht en weet dat t dus nog mis kan gaan.. Het punt is dat het bij iedereen anders is je kan zelfs ongesteld worden...ik denk dat de conclusie dat t bij helderrood vaak mis is niet zomaar getrokken kan worden.. Net zoals bij krampen of bruinverlies.. Zeker weten doe je het pas met een echo...

Share This Page