spannende films kijken tijdens je zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Apekop, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Even een gekke vraag... Kan het kwaad als je in de bioscoop naar een spannende film gaat en altijd tegen het plafond zit bij elke schrikscene?
    Ik wil namelijk vanavond graag naar de film Drag me to Hell maar aangezien dat nogal een spannende film is met veel schrikmomenten en ik bijna uitgerekend ben, twijfel ik een beetje haha.
    Ben bang dat ineens m'n vliezen breken oid of dat het niet goed is voor je kind omdat het misschien een vorm van stress is??
    Of overdrijf ik nu?? ;)

2. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Het kan in principe geen kwaad. Ze zeggen alleen dat je door je hormonen dat soort films moeilijker kan verdragen.
    Ik hou ook heel erg van dat soort films maar ik ga er toch maar niet heen. Mijn vriend vind het ook erg jammer want die wilt drag me to hell heel graag zien.
    Ik vermijd al mijn hele zwangerschap dat soort films meer voor de zekerheid omdat je ook sneller gaat dromen door je zwangerschapshormonen.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan die films nu helemaal niet verdragen, ben altijd dol op actiefilms maar vind het nu echt niks, wil alleen maar komedies kijken, want ik ga veel te veel nadenken over al die enge dingen. Maar volgens mij kan het geen kwaad, alleen het geluid in de bios is wel erg hard, lijkt me meer daarom dat het niet zo verstandig is.

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Haha, denk niet dat je vliezen zomaar breken door de schrik. Of je er tegen kunt is natuurlijk heel persoonlijk, zelf kan ik niet goed meer tegen drama. Moet nu janken bij elke zielige film :D

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Neem je toch voor de zekerheid een handdoek mee? haha, ik zou gewoon gaan.
    Ikzelf ging met 37 weken naar Tarzan, is natuurlijk niet eng maar heb wel lekker 2 uur zitten janken hahaha!
    Justin ging als een bezetene tekeer van de muziek en vond het erg leuk!

6. De een zegt dat je het beter niet kan doen, de ander zegt dat het geen kwaad kan.. Ik heb dan zoiets; beter het zekere voor het onzekere, en gewoon niet doen dus ;)

Die film komt vast wel uit op dvd, en tegen de tijd dat je weer naar de bios kunt zijn er vast weer genoeg andere spannende films die draaien, toch?

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nope...ik zou het niet doen. was dol op dat soort enge films maar sinds ik zwanger ben kijk er niet meer naar. denk ook niet dat ik na mn zwangerschap nog zo een film wil zien.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Je moet niet met tegenzin naar een film gaan, maar als jij kent jezelf het beste.
    Ik schrik ook heel snel, en ik hou erg van enge films.
    Vk heeft me nooit verteld dat het slecht was!
    Sommigen beweren ook dat je kindje schrikachtig is als hij/zij geboren is.
    Maar dat is denk ik ook maar net hoe je er zelf mee omgaat..

Als ik jou was, zou ik gewoon gaan!
    Zwanger zijn is immers geen ziekte, je kan op straat of thuis ook schrikken van iets.
    Maargoed, dat is mijn mening.

9. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik kon aan het begin van mijn zwangerschap helemaal niet tegen enge films en series, terwijl het me normaal gesproken niet eng genoeg kan zijn. Inmiddels is dat een beetje bijgetrokken. Drag me to Hell zou ik nog steeds niet in de bioscoop gaan kijken, maar ik ga volgende week wel naar de nachtpremiere van Harry Potter and the Halfblood Prince. Maar die heb ik al gelezen, dus ik hoop dat ik niet meer heel erg schrik van de spannende momenten.

Belle, tijdelijk mietje.

10. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Hihi, ik ga ook naar Harry Potter! Heb het boek ook gelezen, dus hoop dat ik er niet erg van schrik.. Maar dat valt nog te bezien.. Ik schrik de laatste tijd heel erg snel!

11. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Als mijn vliezen zouden breken door het kijken naar een enge film, dan zou ik vanavond nog mijn man mee naar de bioscoop sleuren :).

12. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik kan nu ABSOLUUT niet naar enge films kijken, krijg er dan nachtmerries van :$ haha dus dat laat ik dan ook maar...

Liefs Nelleke

13. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    nou volgens mij valt dat allemaal wel een beetje mee hoor!! zou lekker gaan als ik jou was!

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb dat nu ook. Het laatst een film gekeken waarbij uiteindelijk een meisje heel bruut werd misbruikt door een gestoord gezin en aan het einde ging ze dood aan al haar verwondingen. Ik was zooooooooooooo boos!!!! Heb de hele nacht niet kunnen slapen en me afgevraagd waarom mensen zulke zieke films maken!
    Omdat ik het echt niet van me af kon zetten heb ik besloten me even te beperken tot de luchtige tv programma's.

Deel Deze Pagina