Opgeblazen gevoel en pijnlijke rug

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lovingmyboy, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hoi meiden,

Ik ben 10 weken geleden bevallen van een prachtige zoon. Mijn herstel ging best goed. Ik ben afgelopen week voor het eerst weer ongesteld geworden. Het was een rare menstruatie, heel erg licht en duurde 8 dagen. Ik had toen en nu nog steeds ook last van een opgeblazen gevoel en een zeurend gevoel in mijn onderbuik en onderrug.

Hoort dit bij de menstruatie of het herstel van de bevalling?? Hebben jullie daar ook last van??

Het opgeblazen gevoel heb ik al best lang moet ik zeggen. Het is allemaal niet heel pijnlijk, maar gewoon zeurend aanwezig.

2. 2jees

2jees Niet meer actief

kan het niet je eisprong zijn? Dan zou je dus 2 weken later ongesteld worden, je kunt dan terug checken.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Neen, mij lijkt dit normaal hoor. Had bij beide kindjes hetzelfde. En 2 a 3 weken na die eerste (pseudo) menstruatie kwam dan een nieuwe menstruatie. Ik ben normaal gezien heel stipt dus vond dit de eerste keer ook raar. Moest toen net op controle by de gyn en deze zei dat dat normaal was. Je lichaam moet zich qua hormonenbalans nog herstellen.

Deel Deze Pagina