Vals positief? Babyboomshop...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loving, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Vanmorgen had ik een midstream test gedaan met ochtendurine van babyboomshop of 123zwangerschapstest.nl . Deze gaf héél licht positief aan. Ook binnen de afleestijd. Ik heb m nog aan n vriendin laten zien en die begon me ook al voorzichtig te feliciteren.

Nu net, een paar uur later dus, een 2v5 van kruidvat gedaan en die is negatief, niks te zien.

Nu lees ik toch wel wat verhalen van vals positief over die van babyboomshop. Heeft iemand van jullie ervaring?? Het gaat dus om de midstream.

Ik ben trouwens 12 DPO. NOD zou 31-12 zijn.

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    komt het niet omdat je ochtendurine meer geconcentreerd is, en je 's middags meer verdunde urine had door drinken..?
    je bent nog aan de vroeg kant met testen dus ik zou het in de komende dagen nog eens proberen!
    (heb zelf geen ervaring met die testen dus daar kan ik niks over zeggen, al is een vals positieve test erg zeldzaam volgens mij) succes!

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    De enige ervaring die ik er mee heb, is dat ze bij mij véél lichter waren dan de kruidvat 2v5. Dus ik hoop echt dat je zwanger bent, maar bij mij was de KV veel gevoeliger dan deze.
    Maar inderdaad, probeer het morgen opnieuw met ochtendurine! Succes meid.

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Bedankt voor jullie reactie.

Dit is echt heel naar. Eerst het idee hebben dat je zwanger bent en nu weer niet... bah.
    Ik heb ook het idee dat de kv testen gevoeliger zijn. Juist daarom deed ik er een, hopend op een duidelijker resultaat dan die van babyboom...
    Maar nu dus weer die twijfel, heb ik te vroeg getest of was de urine niet geconcentreerd genoeg? Omdat het maar 5 uurtjes later was en op de dag? Inderdaad morgen maar weer even testen...

Deel Deze Pagina