Rare vraag ik weet het. Maar ik weet niet ik wel goed tel. Ik dacht ronde 9. Mei 2013 gestopt met pil. En vanaf september hele regelmatige cyclus. En vanaf november echt op de eisprong gelet. Ik voel mn eisprong altijd op de 18e dag van de cyclus. Ik ga deze maand maar eens tempen en ovu testen gebruiken. Kan ik morgen al beginnen met het tempen? (vandaag ongesteld geworden).
Kan wel ronde 9 zijn hoor. Ik zit in ronde 10 en in april 2013 gestopt met de pil met cyclussen van gemiddeld 27-28 dagen.
Ik weet niet meer of ik in mei , juni en juli ongesteld ben geworden. Volgens mij wel direct na het stoppen met de pil. In augustus wel ongesteld (2 keer in twee weken tijd zelfs).
Je kan zeker morgen beginnen met tempen; dan zie je goed het verschil van tijdens je menstruatie en tijdens opbouw van slijmvlies en eicel.
Dank je! Oh, nog een tip; sommige vrouwen hebben een HELE rare tempcurve; daar is niks aan te zien. De mijna was de laatste keer zo; sloeg NERGENS op en toch zwanger. Dus gewoon klussen/oefenen; je weet nooit.
Vanaf wanneer ben je begonnen met 'gericht' klussen? Officieel is een ronde toch de cyclus waarin actief wordt geprobeerd zwanger te raken? Of heb ik het mis? Ik ben met de pil gestopt in mei vorig jaar en zijn sinds juli begonnen met proberen. Tempen, ovulatietesten e.d. ook sinds juli. Wilde namelijk eerst ontpillen en kijken hoe mijn cyclus is.
Oke dank je. Misschien heb ik meer aan de ovulatietesten. Maar ik voel elke maand wel mn eisprong. Op de 18e dag altijd. Maar voor de zekerheid ga ik nu ovu testen gebruiken.
Vanaf november. Maar ja mn vorige zwangerschap was gelijk de eerste ronde raak. en toen lette ik niet op de eisprong etc (ik dacht eerst ontpillen).