ik heb zojuist een slijmpropje verloren met bloed vermengt (sorry), verder geen bloedverlies ofzo. kan dit kwaad zo vroeg in de zwangerschap. het was echt maar klein maar wel goed zichtbaar en ik weet zeker dat het een slijmpropje was. de kleine beweegt verder prima. is het normaal om zo vroeg al een slijmpropje te verliezen of moet ik me zorgen gaan maken?
als je de slijmprop verliest wil het niet zeggen dat de bevalling begint kan nog een hele tijd duren maar ik zou het wel even melden bij de vk of gyn
Het schijnt dat dat wel meer gebeurt in zwangerschappen. Er ontstaat dan vanzelf een nieuwe slijmprop. En inderdaad het is geen garantie dat je bevalling begint.
Eh, gewoon bellen. Straks is er wel wat beginnend en dan zeggen ze ze; waarom heb je niet gebeld? Ik zou gwoon ff voor de zekerheid bellen, daar zijn ze voor. Maar idd de prop groeit vanzelf weer aan als er nix aan de hand is. Succes
verliezen van de slijmprop zegt helemaal niks. je hoeft daarvoor niet speciaal te bellen naar de VK. Maar als het je meer gerust zal stellen kun je natuurlijk altijd bellen. Je zou het eventueel ook bij de volgende controle kunnen noemen. Je kan soms ook een stukje van de prop verliezen. En vaak als je zo vroeg de prop verliest maak je weer een nieuwe aan. Als je nu geen bloedverlies meer hebt is er niks aan de hand.
blij om te horen dat het niet heel veel wil zeggen. ik heb verder geen klachten gehad en ben even gaan slapen (was zo moe). het was ook maar een gedeelte van de slijmprop dus hopelijk blijft de rest lekker zitten waar het nu nog hoort. als het hier bij blijft ga ik niet bellen en meld ik het bij de volgende controle. je kunt nu alleen nog terecht bij het noodnummer en dat vind ik ook weer een beetje ver gaan zeker nu ik hoor dat er gewoon een nieuwe wordt aangemaakt. bedanks dames dit steld me wel gerust