we zijn nu ruim 36 weken zwanger en de kleine ligt over dwars. anne is ook met de keizersnede gehaald, en nu daalt deze kleine ook niet in. ik ben wel erg blij dat als de kleine zo blijft liggen er ook niet gewacht word tot de 42 weken. dan hebben we mooi nog 3 weken met zijn vieren thuis omdat anne vandaag al de grote vakantie heeft gekregen.en 13 augustus alweer naar school moet. a.s dinsdag mogen we weer naar het ziekenhuis en dan horen we het wel weet iemand of er dan wel tot 40 weken gewacht word of dat je ook kans hebt dat het eerder gehaalt word. het gewicht lag nu tussen 3000 en 3500 groetjes en een goed weekend van patricia
Die van mij lag dan in stuit maar moest ook gehaald worden. Ik had met 38 weken en 3 dagen een afspraak in het ZH, ze wachtte dus niet tot de 40 weken. Uiteindelijk hoefde ik helemaal niet te wachten want met 38 weken en 1 dag begon de bevalling uit zichzelf al, en werd het toch een spoedkeizersnede.
als het een keizersnee wordt zullen ze inderdaad niet wachten tot de 40 weken omdat ze willen voorkomen dat de bevalling spontaan begint en ze een spoedkeizersnee moeten doen. ons mannetje ligt in een stuitligging en als hij zich niet meer omdraait krijgen we de keuze voor een normale bevalling of een keizersnee. bij een keizersnee betekent dat dus dat we over een paar weekjes al papa en mama zijn! wel raar als je van te voren de datum al weet lijkt me.... maar hopen dat onze eigenwijsjes nog willen draaien