Hoi hoi, Ik wil jullie iets vragen, ik zat er toevallig gisteren aan te denken maar voor de zwangere onder ons: Hebben jullie s'avonds een opgeblazen gevoel in jullie onderbuik. Zelfs als je niet veel hebt gegeten?
meldt=- als in, heb ik ook last van. en ja in het begin van de ZS ik zit nu op 8weken en ik heb dat al denk een week of 2
Oww ok sorry ik snapte hem ff niet Echt een erg opgeblazen gevoel zelfs zo dat je broek moeilijk dicht gaat Niet dat ik zwanger ben maar mijn laatste ongi was op 24 april ik heb een paar dagen geleden een test gedaan hij was negatief. Maar stiekempjes hoop ik er nog wel op
ow maar als ik ongesteld moest worden had ik dat ook hoor eenpaar dagen voor die tijd... dus tja... kan van alles betekenen
Ben nu vandaag 5 weken en ik heb nu al het gevoel dat mn buik groeit... 'smorgens gaat het nog wel, maar als ik 's middags thuis kom van mijn werk, ben ik blij dat m'n knoop even los kan.. Dus: ja best wel 'last' van; mijn buik rommelt dan als een gek en er zit denk ik ook veel lucht in mn darmen (sorry voor expliciete omschrijving...). Maar... voorlopig hoor je mij nog niet klagen!