opgeblazen gevoel na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dina, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dina

Dina Lid

20 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag cyclusdag 16. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en toen was mijn eisprong al geweest zei ze. Sinds vandaag heb ik een heel opgeblazen gevoel en ook een beetje misselijk met vlagen. Ik had dit zelfde gevoel vorige maand en toen ben ik ongesteld geworden. Af en toe heb ik ook lichte steekjes. Herkent iemand dit gevoel? De gynaecoloog zei ook iets over een cyste. Kan ik daar nog last van hebben? Ik weet natuurlijk niet wanneer mijn eisprong is geweest. Ik voel me in ieder geval opgeblazen. En krijg het ook af en toe ineens héél warm. Misschien komt dit nog door de clomid?
    Alvast super bedankt voor jullie reacties en hulp.
    Dina x

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi! Ik heb hetzelfde gevoel hier. Mn eisprong is nu voor bij maar mn buik staat op ontploffen lijkt wel. Zit nu in mn eerste ronde dus geen idee of t normaal is. Verder idd ook met vlagen misselijk, steeds erg warm, beetje dizzy en weinig trek in eten.

3. Dina

Dina Lid

20 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Engeltje!

Misschien komt het bij jou nog van het ontpillen? Ik had ook diezelfde verschijnselen toen ik net gestopt was met de pil. Ik ben ondertussen al 6 maanden gestopt, dus zou het raar vinden moest ik nu nog aan het ontpillen zijn. Misschien komt het door de hormonen? Alvast bedankt voor je reactie! Veeeel succes met het zwanger worden.
    Groetjes

Deel Deze Pagina