Ik heb sinds 3 dagen geleden enorme pijn in mijn onderrug. Deze maand de eisprong erg goed gevoeld en vijf tot 6 dagen daarna begon het lichtjes. Toen had ik ook steken in mijn buik en lichte krampjes. Dat in mijn buik hield na ongeveer 2 dagen weer op, maar de rugpijn blijft nog. Herkent iemand dit?
Ja, ik herken het. Bij zowel mijn dochter als nu met de tweede last van gehad voor ik uberhaupt aan een test dacht. Wanneer kan je gaan testen?
Ik kan maandag testen. Dacht al dat ik gek werd, maar ik kan er echt gewoon niet van slapen. Heb dit ook nog nooit eerder gehad. Zou bij ronde 20 deze maand wel errug welkom zijn, maar probeer me er nog niet te veel op vast te pinnen. Blijft nog een paar daagjes spannend dus!
hier is het ook voor volgende week,maar gevoel ier van alles. bang dat ik het mij inbeeld,maar meer dan afwachten kunnen we jammergenoeg niet doen hé.
Inderdaad, ik ben ook elke keer bang dat ik het me inbeeld. Vind het doodeng, maar het verschil is zo groot met alle andere rondes en heb genoeg vergelijkingsmateriaal. Ben alleen bang dat ik me er te veel aan ophang en dat het straks een enorme teleurstelling gaat zijn. Vind het zo jammer dat ik nu nog niet kan testen, maar is nog veel te vroeg.
Idd hoe moeilijk ook we moeten proberen om met ons voetjes op de grond te blijven e.maar duim mee voor een positief resultaat.
Hier ook last van mijn rug 1 week na Eisprong. En nog vele andere dingetjes maar vooral het gevoel dat ik zwanger ben. Ik hoop het zo heb net al testen gehaald ben benieuwd hoelang ze in het doosje blijven.
Heb nu ook sinds vandaag het gevoel of er een soort band onder om mijn buik zit als ik moet hoesten. Voelt niet pijnlijk, maar net of er een strakke riem om zit. Lijkt allemaal positief, nog vier daagjes afwachten. Spannend!!!
Nou heb vanmiddag het doosje al open gemaakt helaas negatief. Woensdag pas ook nod dus veel te vroeg of niet? We zullen toch echt moeten afwachten bah.....
Ik had ook lage rugpijn een week na mijn eisprong!! En nu nog steeds.. Testte afgelopen zondag licht positief en sinds vandaag een mooie zichtbare streep Hoop dat jullie ook snel een mooie positieve test hebben meiden!
Ik baal ontzettend vanmorgen beginnen met gruwelijke hoofdpijn. Net terug van wc en wat denk je ...... Menstruatie begonnen althans het is meteen helder normaal begint het met bruin maar goed de droom is deze maan weer voorbij weer echt even balen!
ow, dat is balen. Op naar de volgende maand maar leuk is wat anders! Ik moet nog een paar dagen wachten voor ik kan testen dus het blijft spannend!
jep! hier net zo,mijn test was gisteren licht positief,morgen ga ik weer testen de pijn in mn rug dacht ik dat t van n (chronische) spit af kwam,maaar misschien toch iets met de zwangerschap?!? succes!
zelfde klachten hier..maar helaas ook nog te vroeg om te testen. Spannend...ben inmiddels 1.5jr verder en is toch telkens weer teleurstelling als er geen streepje komt. Maar, ik hou de moed erin! Kreeg bij mijn eerste zwangerschap een dag of 10 na de eisprong erg last van gevoelige borsten dus hier zit ik ook nog maar op te wachten. ben benieuwd!
Is de menstruatie echt aan de gang? Ik ben 2 jaar geleden ook zwanger geweest. Ik had het toen niet in de gaten, kreeg buikpijn en ook een flinke bloeding die gewoon leek op normale mentruatie, maar na paau uur bleef het weg en het was dus innesteling. Wil je geen valse hoop geven,maar dacht ik vermeld het ff