Hoi iedereen, Sinds 3 dagen ben ik super verkouden waardoor mijn holtes dicht zitten. Het begint nu langzaam los te komen waardoor ik vreselijk veel moet hoesten.. Het doet voornamelijk pijn boven mij liezen als ik hoest, zijn dit gewoon mijn banden? Kan hoesten en deze zware verkoudheid kwaad als je zwanger bentr..wordt er een beetje bang van.. Liefs
Hoi Tonneke, Mij is verteld dat een verkoudheid op zich geen kwaad kan... Het is hoogstens erg ongemakkelijk voor jezelf... Ik ben nu 23 weken zwanger en ik heb longontsteking. Dit kan op zich ook niet zo heel veel kwaad voor de kleine. Ik ben zelfs vorige week opgenomen geweest op verdenking van longembolie en heb bloedverdunners gehad en een rontgenfoto... Een CT scan vond de longarts nog heel even wel te link omdat dat een hele hoge belasting is voor de kleine. Maar de verkoudheid (en in mijn geval longontsteking) is niet slecht voor het kindje! Je mag alleen geen andere neusspray gebruiken dan zoutoplossing en heel veel soorten hoestdrank etc ook niet. Ook moet ik nu wel de max. dosering paracetamol pakken op een dag maar ook dat zou volgens de artsen niet echt slecht zijn.... Kijk goed is iets anders, anders zou iedereen wel 3x daags paracetamol pakken maar slecht is het niet! Hoop dat je een beetje gerust gesteld bent! Groetjes Gup
Geen zorgen meid het kan allemaal gelukkig wel wat hebben. En als je teveel twijfelt voor je eigen gemoedsrust gewoon even verloskundige bellen. gr vruchtje
Ik ben vorige week ook de hele tijd thuis gebleven omdat ik me zo beroerd voelde en erg verkouden was. Ben op een gegeven moment aan de nyseleen tabletten van vsm gegaan. Die zijn op homeopatische basis en dus niet schadelijk voor het kind. En na ong twee dagen was ik al een heel stuk opgeknapt. Mss kun je dat dus proberen