hallo allemaal, vandaag heb ik mijn progesteron waarde uitslag gehad, die was 88. is dit normaal? groetjes gizmo
dat betekent dat je of zwanger bent, of een eisprong hebt gehad ongeveer een week geleden. zie Filerogesterone during menstrual cycle.png - Wikipedia, the free encyclopedia
ik heb er geen verstand van maar ik weet wel dat ze mij in nov ook een bloedtest heb gehad voor progesteron waarde. 2dagen later werd ik gebeld dat ik geen goede eisprong heb gehad, en dat ik weer op mijn menstruatie moest wachten en dan weer opnieuw beginnen. maar daar was niks van waar 1,5 week later heb ik positief getest. maar jammer is het bij 9 weken en 5 dagen mis gegaan ik zeg gewoon wacht het af en maak je niet gek die waarde kunnen dus van alles betekenen.
hallo allemaal! bedankt voor jullie antwoorden! ik heb op dag 5 na de temperatuur verhoging bloed laten prikken. ik zit nu op dag 8 na de eisprong. ben benieuwd. succes allemaal groetjes
Je progesteronwaarde geeft op dit moment alleen aan dat je een goede eisprong hebt gehad. Het zegt niks over een zwangerschap, dat is afwachten. Succes!