ik was me net aan het insmeren met body lotion en het viel me op dat de zijkanten van mijn borsten super hard aan voelen.. normaal lijkt ut alsof je in een waterballon knijpt en nu in een zak zand hahaha is dit ook een goed teken? LOL en hebben meerdere dames hier last van? groetjes van Ramona
Hoi! Ja hoor, volgens mij normaal, ik heb het ook. Mn vriend zegt dat ze eruit zien en voelen alsof ik siliconen heb haha. grzzz Diana
hihi, wen er maar aan. Blijft nog wel een aantal weekjes zo. wacht maar af zelfs er naar wijzen doet straks een poosje pijn. Maar wees getroost, het gaat ook echt weer over!
pfff vandaag is het niet meer normaal.. ze exploderen zowat aaah het doet behoorlijk pijn echt keihard en de zijkanten vol aders.. is dit echt normaal? sorry moest het ff kwijt hahhaa groetjes van Ramona
Is inderdaad wel normaal. Maar na je bevalling gaat het wel erger worden hoor, zeker als je bv gaat geven! Dan krijg je stuwing, en dan zijn je borsten net als steen, zo hard! En niemand die er naar wijzen mag! Zielige mannen toch