Ik heb volgens mij de enige man die....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Littlejoy, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Geen zin heeft in sex tijdens de zwangerschap.
    Ik heb een groot libido maar mijn partner nu dus niet.
    Hij vind me niet onaantrekkelijk. Geniet van mijn groeiende buik, maar word er niet bepaald opgewonden van.
    Ik ken niemand waar daar ook is of was.

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wat grappig...of niet. In iede geval beter als een man die alleen maar wil terwijl jij geen libido hebt.

Hier heeft mijn vriend wel het libido, maar hij heeft zich ingesteld op ergens ver na de bevalling. Hij klaagt ook totaal niet dus dat is ook wel fijn en ik hoor het ook niet vaak dat een man zich er zo bij neerlegt.

3. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
    Herken het helemaal!!

Mijn vriend heeft ook totaal geen zin in sex, hij vindt me idd ook erg mooi zwanger, maar als hij die buik ziet is de zin verdwenen!!

Ik denk dat het voor sommige mannen gewoon het idee is dat hun kindje 'erbij' is... Ik heb me er maar bij neer gelegd en die x dat het dan gebeurd geniet ik er gewoon extra van.

Als dadelijk die kleine er is komt het vanzelf weer goed!

4. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Hihi hier juist het omgedraaide ook!! Pfff en vriend om gek van te worden ( sex te kort ) ik dus echt geeen zin!!! me buik is me al te veel daar moet hij niet bij in de buurt komen en niet lastig vallen met sex haha.. nog even geduld maar voor hem.

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou hier ook niet hoor...we hebben het een paar keer geprobeerd...ik kwam klaar haha, en manlief was er toen klaar mee :p die blijft het maar raar vinden en zegt dan ook doodleuk tijdens het vrijen 'volgens mij voel ik de baby' whahaha...nou dan heb je geen zin meer dus hahaha

6. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Hier net zo...... Hij heeft er een raar gevoel bij met een baby in me buik. Uiteindelijk krijg ik hem wel zover maar het staat op een vreselijk laag pitje.... en mijn libido is verbazingwekkend nog best hoog.

Dus wees gerust je bent niet de enige en het komt vast weer terug na de zwangerschap.

7. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook een man die geen zin heeft:D Als ik al probeer "aanstalten" te maken is hij al verdwenen:D Dat is al zo sinds we de 12 weken echo hebben gehad, het beeld van een kleine baby staat hem nog duidelijk op zijn netvlies gebrand, net zoals de 20 en 31 weken echo:D
    Ik moet maar geduld hebben, hahaha

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hij is overigens wel de weken aan het aftellen hoor haha, dus daar ligt het ook weer niet aan...maar goed met mij ho maar op dit moment ;) En het kwam eigenlijk doordat de vk een echo maakte en een keer ging porren in mijn buik en je zag de baby toen echt stuiteren haha... en nu heeft hij echt zoiets van...als ik de pielemoos van mij er in stop dan gebeurt dat ook whahaha... pfff mannen!! Maar goed, ik begrijp het wel en maak er maar geen probleem van... maar ooow wat heb ik een zin op eens ;)

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Haha, nee hoor, daar ben je niet de enige in!
    Mijn vriend vond me prachtig zwanger. Was echt gek op mijn buik. Maar sex?? Nee, dat zag hij niet zitten. In het begin bang dat het daardoor mis zou gaan en later natuurlijk bang dat de kleine het zou merken of dat hij hem zou poken ;).
    En nu de kleine er is, is hij bang dat hij hem door het gekraak van het bed wakker maakt, Hahaha. Dus dan maar andere plekken ;).
    Mijn libido was tijdens de zwangerschap ook weg hoor, in het begin te moe. Vanaf een week of 16 was dat minder en had ik af en toe zin, maar echt niet als daarvoor. En nu ruim 9 maanden na de zwangerschap begint het weer wat terug te komen. Heb het idee dat alle hormonen en het feit dat ik nog borstvoeding geef het allemaal nog wat onderdrukt.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    548
    113
    ow das niet raar hoor. had mijn man ook bij de eerste. was bang dat hij de baby zou beschadigen whahaha. inmiddels 3 kids verder en zwelgje is weer op volle sterkte terug!

11. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Haha zo herkenbaar en idd bij de eerste.. ik wilde constant.. en hij echt niet en dan vooral omdat hij dacht dat er een kindje bij was en dat hij het constant zou zitten porren..
    Toen de verloskundige hem heeel goed duidelijk maakte dat er niks aan de hand was.. en dat het na de bevalling misschien wel heeeel lang zou duren voor IK misschien weer wel zin zou krijgen of uberhaupt kon.. draaide zijn knopje om en hebben we heerlijk van elkaar genoten.. :)

12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier negen maanden stilstand ;)

Maar dat was omdat onze weg naar een goede zwangerschap zoooooooo lang is geweest dat we op ons dood waren dat we iets deden waardoor het mis kon gaan.

De wil was er wel maar durfden niet.

Daarbij heb ik hele erge BI (nog niet over) gehad, dus mijn lijf deed zo n pijn, en heel veel ziekenhuisopnames met hoge vliesscheur dus toen mocht het niet meer ;)

13. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ik moet er niet aan denken.... nou is sex heel breed en kun je natuurlijk ook andere dingen doen, maar goed als ik dan een rottrap in mijn buik krijg ben ik alweer afgeleid vind het indd niet opwindend..
    Mijn vriend geniet enorm van mijn buik en savonds gaan we lekker dicht bij elkaar liggen.. dat vinden we ook fijn..

14. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Die van mij durft niet.Ik heb daar begrip voor ook al is dat soms(heel)moelijk hahaha.

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb ook een heel hoog libido en manlief ook maar hij wil liever achterlangs, dan ziet hij die buik niet :p.

Maar het is wel vervelend als je wat dat betreft niet op een lijn ligt, of hij nou niet wil of jij niet, lijkt me wel vervelend.

Mijn man wil niet zo vaak als ik wil, ik wil iedere dag wel:p, ik heb een mooie vervanger gekregen die zo nu en dan erbij wordt gepakt xD.

Succes ermee!

16. Minerva

Minerva Niet meer actief

Die van mij heeft er ook wel wat moeite mee, hoor. Heeft ook te maken met de baby in de buik en niet met het feit dat hij me niet meer aantrekkelijk vindt. Ik mag al helemaaaaal geen grapjes maken over dat 'ie misschien een dukje in het hoofdje prikt, want dan is het gelijk (voor een week) over :p

17. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben degene die eigenlijk niet wilt ;)
    Mijn baarmoeder trekt helemaal samen tijdens en na de sex dus ik voel me er erg onprettig bij.
    Vriendjelief wilt nu wel maar als de baby groter word weet ie ook niet zo zeker of hij dan nog wilt haha :p

18. Ann86

Ann86 Actief lid

18 okt 2011
    105
    0
    0
    Hier geen last van :D hihi...

Ik voel me in de basic houding ook niet superchill, maar doggystyle is goed te doen :) hahaha, kindje ligt dan als het ware in een hangmatje (yoga!!)... Buik zit niet in de weg! -woopwoop- ;)

Deel Deze Pagina