Hallo dames. Hebben jullie tips? Ik ben zo moe de hele dag door. Tot ik naar bed i.c dan ben ik ineens klaarwakker. Ik werk fulltime en moet er half 7 uit dus kan ook niet bijslapen. Iemand tips? Val steeds in slaap.
Herkenbaar! Ik ben ook echt zooo moe sinds ik zwanger ben! Ik probeer overdag wel rustig aan te doen, maar niet te slapen omdat ik dan 's nachts niet slaap. Dan sleep ik mezelf weer vooruit en ga ik iets doen, daarvan krijg ik dan toch weer wat energie. Maar ik werk niet, ik doe een thuisstudie. Dus dat is toch wel anders. Het went wel hoor, de vermoeidheid!
Ik herken het ook! Pff, schijnt beter te worden maar daar merk ik nu vrij weinig van! Probeer 's avonds zoveel mogelijk te rusten in ieder geval. Morgen heb ik de eerste echo en als alles goed is vertel ik het op mn werk. Misschien snappen ze dan waarom ik er de laatste weken zo slaperig bij zit! Succes in ieder geval!
Hier ook super moe slaap snachts wel maar voel me nooit uitgerust gelukkig heeft man lief nog vakantie en laat hij mij liggen en gaat hij met ons zoontje beneden zitten. Maar zelfs dat lijkt niks uit te maken. Herken het wel van mijn zoontje weet dat gelukkig met ongeveer 3 maanden weg trok en ik weer meer energie kreeg. Hoort erbij probeer vooral dingen te eten drinken die je energie geven fruit zoals een banaan B.V. Ik maakte altijd zelf bananen milkshake voor in middag erg lekker en voelde me echt wat fitter. Wilde vandaag halen in de super maar die bananen waren nog groen dus vandaag geen shake
Ik was ook zo moe, met 12 weken was het wel zo enorm minder! Ik deed het heel rustig aan op mn werk en vooral een beetje bezig blijven, als ik lang rustig ging zitten viel ik bijna in slaap haha
Hier ook iemand heel moe; met een middagdutje red ik het 's avonds nog niet tot 8 uur.. Zit op 9 weken.
Hier ook nog eentje. Net lekker twee weken vakantie gehad en dus lekker kunnen slapen wanneer ik wilde. Nu weer elke dag werken valt mij zwaar. Ik hoop dat het na 12 weken beter wordt. Dus helaas geen tips maar wel heel veel herkenning
Ga je wel vroeg naar bed? Als je op blijft tot je normale bedtijd kan het ook zijn dat je dan over je slaap heen bent. Ik kon zonder problemen van 20 tot 7 (liefst langer, maar daar is zoonlief niet mee eens) slapen. Vanaf een week of 12/13/14 wel echt stukken beter hoor! Nu kan ik zelfs tot 23 opblijven
Ja ga idd naar bed als je moe bent s avonds, ook al is dat om 19 uur al. Niet zo gezellig maar je hebt het gewoon nodig! Ik sliep ook slecht in het begin van de zwangerschap. Wel in slaap kunnen komen maar dan wakker worden om te plassen en dan lag ik wel uren wakker. Dat wakker liggen werd steeds korter, en hoef nu nog maar 1 keer op een nacht eruit en slaap meteen weer door. Hoop dat het bij jou ook beter wordt. Het is vervelend maar niet anders. Blijf s nachts wel gewoon lekker in bed liggen dan rust je toch. Of ga er heel even uit, eet een beschuitje ofzo als je honger hebt (want dan kun je ook niet meer slapen!) en dan lukt het soms wel weer! Sterkte hoor!