Ik gebruik op mijn telefoon altijd de ZP app. Nu komt morgen hopelijk mn nieuwe telefoon binnen! (Jeeh) maar ik weet dus helemaal niet meer of en hoe ik daar de app er op moet zetten Geloof zelfs dat dit helemaal niet meer kon maar weet t niet zeker... Weet hier iemand het?
Ik kan me alleen herinneren dat marnatman ooit een app gemaakt heeft maar die is allang weer uit de lucht... Ik heb zp gewoon als favoriet tussen m'n andere apps gezet.
App is idd gemaakt door marnatman Ik heb m nu 2 jaar hier op staan en gebruik m nog steeds. Jammer dat hij dus niet over te zetten is. Ik zelf weet niet hoe t moet maar mocht iemand wel apps kunnen oontwikkelen ga gerust je gang! 😁
Waarom is die app er eigenlijk niet meer? Denk dat een app de meeste leden er echt een plezier mee doet. Vind zp lezen op mijn telefoon erg k*t Duss zp de app weer lanceren?
Wat daar de reden van was weet ik eigenlijk niet meer Op zich kan t ook best gewoon via internet op mn telefoon en daalijk met mn nieuwe 5,5 inch telefoon (zon mega ding) vast nog makkelijker, maar ik gebruik m al zo lang elke dag dus zal m gaan missen!
Ik heb ook een s3 en als ik mijn.tel op fabrieksinstellingen zet. Dan plaatst hij de apps automatisch terug op de tel. kijk is bij back up maken
Klopt. Dat was dus HET grote probleem. Ik mocht de app niet in de store plaatsen waardoor het onmogelijk werd om de app verder te ontwikkelen. Mede daarom heb ik toen besloten om de app niet langer meer aan te bieden, aangezien het mij zelf geld ging kosten om de app als download aan te blijven bieden en ik het volledig kostenloos ontwikkelde e.d. Helaas werkt het bestuur van ZP niet mee, aangezien ik steeds het antwoord krijg dat er een andere versie van het forum komt en dat daar ook een mobiele site bij zit. Echter wordt dit nu al bijna 2 jaar beweerd en tot nu toe is er nog niks veranderd. Ondanks dat ik het kostenloos wil doen wordt het mij onmogelijk gemaakt. Tot die tijd zal ik de oude versie ook niet meer aanbieden (ik heb hem nog wel en heb hem al wat verder doorontwikkeld voor eigen gebruik)