ik moet deze week ong worden .. ik voel me dit keer echt opgeblazen.. klinkt dit bekend bij iemand? xxxxxxxxxxxxxx
Hello, Ik moet deze week ook mijn ongi krijgen. Heb al een week last van opgezwollen gevoel, steken in buik, net spierpijn. Ben ook heel moe! Zou elk moment van de dag kunnen slapen. Voel dingen die ik echt niet kan thuisbrengen. Zenuwslopend he...
Wel, mijn test ligt hier ook klaar. Ik denk dat ik vanavond ook al een test doe. Wanneer doe jij test? Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden
ik denk ook vanavond vind mijn mannetje ook fijner denk ik die weet nog niks dat ik me zo voel ik wou hem niet nerveus maken haha
Die van mij is wel op hoogte en loopt al even nerveus als ik hehe. Ongelooflijk! Die kijkt er echt naar uit om papa te worden. We hebben ons dit weekend druk bezig gehouden om zo snel mogelijk de tijd te doen verlopen. Ik ben zo hoopvol... we hebben al zoveel tegenslag moeten verwerken, dat zo een klein wondertje ons wat zou opbeuren.
ja ik zal ook voor jouw duimen ! nou eerst wachten tot ik weer naar de wc moet.. (niet veel water drinken he is slecht voor je test!
liekie niemand kan met zekerheid zeggen of een opgeblazen gevoel bij een menstruatie horen of een zwangerschap,...ik denk een beetje bij allebei...dus testje dan maar?
Ik herken dit goed. Moet zaterdag ongi worden en heb al een week last van een uitpuilende buik. Het voelt ook hard en op mijn buik slapen kan ik niet meer terwijl dat mijn favoriete slaapplekje is. Pfff, al die vage symptomen maken me gek. Ik ben benieuwd wat het bij jou gaat worden. Ik zal voor je duimen.
Hey, Heb getest... negatief! Zal misschien nog wat te vroeg zijn... we zien wel! Volgende test doe ik op vrijdag. Hopelijk komen de niet! groetjes
hee ik heb ook getest die van mij was ook negatief hij moest er wel lang over nadenken vorige was sneller als ik het morgen nog niet ben doe ik wel weer een test.. jammer hoor...