Kan het?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jonneke, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Hallo Allemaal,

Sinds mijn laatste menstruatie ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. Wij dachten dat er wel een tijdje overheen zou gaan voordat het raak zou zijn.
    Nu heb ik duidelijk de eisprong gevoeld op dinsdag 6 okt. Het weekend daarvoor hebben we meerdere malen gemeenschap gehad. Sinds afgelopen vrijdag voel ik me anders. Constant een vreemd zwaar gevoel in mijn onderbuik en af en toe steken. Voel me vol maar heb erge honger. Ook mijn tepels doen pijn maar dat is niks vreemds omdat ik dat wel vaker heb.
    Helaas weet ik mijn cyclus niet zeker omdat ik al jaren aan de pil zit. Maar ik schat ongeveer 30 dagen.
    Ik durf niet goed te testen omdat ik bang ben dat het te vroeg is maar aan de andere kant wil ik het heel graag weten.

Wat denken jullie? Heeft iemand dit mischien mee gemaakt? Kan het komen omdat ik zolang de pil heb geslikt. Of zou ik toch zwanger kunnen zijn?

Liefs Jonneke

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kan van beide. Je lichaam doet een possje 'raar' als je aan de pil bent geweest en heeft tijd nodig om te 'ontpillen', daar kan je klachten van krijgen die ook lijken op klachten als je zwanger bent.
    Enige zekerheid is testen!
    Succes, ik hoop het voor je!

3. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Dank je voor je reactie!
    Ik zal dan idd moeten gaan testen.
    Ik ben altijd laks geweest met de pil meerdere malen vergeten enz enz. Heb ook al een paar keer gedacht dat ik zwanger was. Heb toen wel testen gedaan maar was niet zo. Deze keer voelt het totaal anders aan.
    Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben ga ik testen want de onzekerheid kriebelt wel hoor.

4. Niet meer actief

jonneke ben je al overtijd dan?

5. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Dat weet ik dus niet zeker omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus is. Ik zit nu op de 31ste dag.
    Ik was altijd wel regelmatig 29 a 30 dagen dus daar van uit gegaan ben ik idd overtijd

6. Niet meer actief

hmm,..ff denken dan,...ik zou dan vrijdag evetjes testen als je niet ongesteld bent geworden.kan eerder.maar beter is altijd even af te wachten

7. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Ja daar zat ik ook aan te denken. Ik ga testen op zaterdag als ik nog niks wijzer ben. Mijn vriend is dan thuis en dat maakt het een stuk prettiger. Wel spannend hoor want je hoort zoveel over ontpillen.
    In elk geval bedankt voor je reactie!

8. Niet meer actief

bij mij werd ook steeds gezegd meid wacht nou misschien ben je nog aan t ontnuvaringen haha,bleek toch zwanger

9. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Gefeliciteerd! Van je 2de lees ik. Vind het best moeilijk hoor wachten tot zaterdag maar tis voor een goed doel denk ik maar. En zoveel mogelijk bezig blijven dan denk ik er niet zoveel aan. Alleen dat gevoel in mijn buik blijft maar duren haha

10. Niet meer actief

ja als je echt 100% zeker zou weten dat je overtijd bent zou ik zeggen probeer er morgen vast een van de etos of de kruidvat,dat kost nit zoveel en hoor ik goede verhalen over.heb trouwens vandaag op de site gelezen dat kruidvat nu twee tests heeft voor 5 euro

11. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    ik weet het echt niet zeker dus is het slimmer als ik wacht. Maar ik ken mezelf als ik morgen na een dag werken de kolder in mn kop krijg ga ik toch om een test haha. Zodra ik wat wijzer ben plaats ik het hier neer. Vind het wel gezellig met al die (toekomstige) mama's hier

12. Niet meer actief

ach meid weet je wat het is,iedereen vraagt advies,wel testen of niet testen,en ik wou dat ik het antwoord had voor iedereen,alleen de waarheid is dat je moet doen waar jij je goed bij voelt,dus lieverd,als je niet kan wachten,dan haal je er morgen toch lekker 1?

13. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Ja daar heb je wel gelijk in het gaat immers om mezelf. En ik ken mezelf heel goed doe toch wat ik wil. Maar dat neemt niet weg dat de adviezen van een ander niet te overwegen zijn. 2 mensen weten meer dan 1 enz enz. Ik wens jou alle liefde en geluk voor wat er nog komen zou

14. Niet meer actief

okee ik jou ook en laat je nog even weten wanneer je gaat testen?vind het wel spannend

15. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Doe ik! ik hou je op de hoogte van hoe of wat. Ga nu ff lekker op de bank hangen. Ben best moe en heb t ijskoud lekker onder een dekentje dus! Laat morgen wat weten
    XXX

16. Niet meer actief

okee!succes

Deel Deze Pagina