Opgeblazen gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zeeuwse1234, 1 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeuwse1234

30 okt 2022
    32
    56
    18
    Vrouw
    Onze verse terugplaatsing van ivf ronde 2 is blijven plakken! Echter brengt dit zo ontzettend veel onzekerheid met zich mee en denk ik bij alles dat ik weer een miskraam krijg.

Ik ben nu 4.2wk (heeeeel pril dus) en heb steeds een opgeblazen gevoel en af en toe zeurt het wat in mijn buik. Elke keer denk ik meteen “nu gaat het fout”. Dit duurt dan een minuut of 5 en dan lijkt het weer rustig. Ik had bij mijn vorige miskraam geen krampen maar wel al wat bloedverlies rond deze periode. Gek genoeg liepen mijn hormonen toen nog wel eventjes op. Ook kan ik van mijn zwangerschap van onze zoon niet herinneren dat ik dit had.

Iemand die dit ook heeft die me moed kan inpraten? Ik weet dat het altijd afwachten zal zijn maar goede verhalen zijn altijd welkom

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hi meis, de krampen zijn echt heel normaal. Je baarmoeder is hard aan het werk! Ik heb ze best hevig gehad (ook bij 1e zwangerschap) en tot nu toe gaat alles goed. Heb ze soms nog, bijna elke dag wel even!

3. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, en gefeliciteerd natuurlijk! ❤️

4. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Allereerst gefeliciteerd! En zeker herkenbaar ja. Ik had dat op het begin ook veel. Zo’n zeurend gevoel of je elk moment ongesteld kan worden. Heb ik nu trouwens nog steeds af en toe. Veel succes de komende tijd. Zo moeilijk zijn die eerste weken! Ik ga voor je duimen!

Suzi98 vindt dit leuk.
  5. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!! :D Ik had dat in het begin ook! Dat opgeblazen gevoel met een beetje een trekkend/zeurend gevoel onderin de buik (en nu nog steeds). En ook menstruatie krampen zo nu en dan.

6. Zeeuwse1234

30 okt 2022
    32
    56
    18
    Vrouw
    Dankjewel! Dat is het meer ja, trekkend gevoel. Het is gewoon zo mega spannend allemaal. Zo bang steeds dat het weer fout gaat.

7. Zeeuwse1234

30 okt 2022
    32
    56
    18
    Vrouw
    Merci, zo mega spannend allemaal. Kan me van de zwangerschap van mijn zoon niet zo veel meer herinneren. Het lijkt nu wel wat minder, alsof m’n lichaam door heeft dat ik niet ongesteld moet worden. Heb over een paar weken gelukkig echo maar tot dan is het nog zo abstract.

Padmee vindt dit leuk.
  8. Zeeuwse1234

30 okt 2022
    32
    56
    18
    Vrouw
    Beangstigend is het wel. Het lijkt nu wat minder, en daar maak ik me dan ook weer zorgen om. Gelukkig hebben we over een paar weken een echo. En bedankt voor de felicitaties ☺️

Suzi98 vindt dit leuk.
  9. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd. Ten tweede zijn we precies even ver. Hier ook 21 oktober een tp gehad en zwanger. Hoop ook dat alles goed mag gaat. Wat betreft krampen, die heb ik ook maar niet heel heftig ofzo. K maak me juist zorgen of alles wel goedgaat omdat ik zo weinig voel.

10. Wes88

Wes88 Bekend lid

1 nov 2022
    842
    1.234
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Hier zwanger van een verse terugplaatsing op 23 oktober.

2 vroege miskramen gehad na cryo terugplaatsingen, dus ik ben ook zoooo bang dat het mis gaat.
    Gister al een grote huilbui gehad die eindigde in hyperventilatie. Ik ben elke x overtuigt dat ik bloed ga zien als ik naar het toilet ga en heb werkelijk geen idee hoe ik dit nog 3,5 week ga volhouden tot de 1e echo :(

11. Zeeuwse1234

30 okt 2022
    32
    56
    18
    Vrouw
    Ook proficiat! Ook wel toevallig! Heb je al een echo gepland staan?

Het is inmiddels minder, maar ook dan maak ik me weer zorgen. Heb in de vorige ronde een vroege miskraam gehad, maar toen had ik al bloedverlies voor mijn testdatum. Testte toen meer om het ziekenhuis te kunnen bevestigen dat het niet was gelukt. Toen nog wel een aantal dagen stijgend hcg gehad maar wel continu vloeien. Dus wat dat betreft is alles nu veel rustiger.

12. Zeeuwse1234

30 okt 2022
    32
    56
    18
    Vrouw
    Voorzichtig proficiat! Heb in mijn vorige ronde ook een vroege mk gehad na de verse terugplaatsing, dus nu ook heel spannend. En inderdaad, elke keer dat ik naar de wc ga verwacht ik bloed. Voel ook vooral angst en onzekerheid ipv blijheid. Ik heb 23 november echo, dus moet ook nog eventjes wachten. Hopelijk verlopen de komende weken rustig en heb je een mooie echo.

13. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja bij alles denk je is dit wel goed? Ja ik heb al een echo gepland. 14 november. Ben dan 6+1

Deel Deze Pagina