Pff... wat een beurs gevoel van onderen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claire1978, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!!

Wie herkend dit ook zo:

Ik ben nu 29 weken zwanger en heb weinig te klagen.
    Heb de afgelopen weken best veel gedaan en moet er nu de rekening voor betalen denk ik.
    Bij de zwangerschap van mn zoontje heb ik een paar weken last gehad van BI. Weet niet meer precies vanaf welke week, maar na het indalen was het een heel stuk minder.
    Nu ik het een paar dagen rustig aan kan doen, heb ik juist het idee dat ik last heb van m'n bekken. Bij het omdraaien in bed werd ik er wakker van. En nu de rest van de dag ook zo'n beurs gevoel joh van onderen!!! Ja, alsof ik flink van bil ben geweest (I wish:()
    Bij het opstaan gaat het ook best lastig.
    Het is nog niet zo heel erg, maar het zit er denk ik weer aan te komen. Gelukkig is de erg drukke tijd voorbij en kan het nu een tandje minder, maar toch....

2. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Heel herkenbaar gevoel, inderdaad net alsof je flink bezig bent geweest maar dat is juist niet.
    Ik heb dat al vanaf de 17e/18e week en heb het een keer nagevraagd bij mijn gynaecoloog. Zij vertelde dat het komt van de bekkenbodemspieren en dat die bij een 2e zwangerschap niet meer zo sterk zijn als bij de 1e en daardoor meer moeite hebben om alles mee te dragen. Je kunt er niet veel aan doen, misschien een keer naar een bekkenfysio als de pijn te erg wordt en ondersteunend ondergoed helpt ook enigzins.
    Ik hoop voor je dat het niet erger wordt en veel succes ermee.

3. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Oh... vreselijk!
    Ik had het vroeg in de zwangerschap, maar met behulp van fysio en veel rust, had ik er weken bijna geen last ervan gehad.
    Maar sinds 2 weken is het weer in volle hevigheid terug!
    Inderdaad het gevoel alsof je flink van bil bent gegaan of dat je een enorme trap erop gekregen hebt!

Ik ben nu wat meer gaan lopen, omdat het voor mijn gevoel 's ochtends het ergst is en het als de dag vordert, iets minder word. Misschien dat het te maken heeft met het soepeler worden van de spieren of dat die juist warm worden.
    Ik heb nu sinds gister wel iets minder last ervan, dus ik hoop dat het lopen blijft helpen....

4. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Ook ik herken het hier.
    Ik ben nu haast 27 weken zwanger en ik merk het sinds een paar weekjes.
    Maar vooral als ik op mijn hurken zit of even door mijn benen zak om wat te pakken of iets te doen. Dan komt er ineens een soort van 'zware druk' gevoel van onder. Ik dacht: wat is dat toch?
    Maar hier zie ik dus dat meerdere het hebben.

5. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat fijn. Nou ja, het gevoel ! Maar dit herken ik:) wat een rotgevoel zeg! ik Vroeg me al af wat t was.. ik heb t vooral met opstaan na slapen en na lang te hebben gezeten...pff lijk soms wel een oud wijf haha

Deel Deze Pagina