opgeblazen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Debby70, 6 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    dat ballon gevoel ken ik wel jah.
    heb het vooral in de avond,overdag gaat het wel.
    vaag gevoel is dat he!!!
     
  2. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Ten eerste van harte!
    Is dit je eerste kindje?Spannend allemaal zeg!
    En ja in de avond is het erger maar ik heb ook heel veel honger....zucht wachten maar
    Heel veel sterkte

    Groetjes Debby
     
  3. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Opgeblazen........s'avonds blaas ik helemaal op.
    Ga s'middag weg , niks aan de hand en s'avond springt mijn colbert open. Calculeer dat voortaan maar in , zo ongemakkelijk.

    Eerste 2 maanden met ontpillen had ik hetzelfde gevoel. Iedereen valt altijd af als men stopt met de pil, ik kwam zonder reden zomaar 2 kilo bij.
    (ik slikte de pil 17 jaar zonder pauze)

    Maar spannend hoe het met jullie gaat, symptonen klinken goed ;)
     
  4. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi debby,

    De opgeblazen buik blijft aanhouden. op zich voel ik ook niet echt dat er een ongesteldheid aan zit te komen.
    Als ik zo de berichtjes lees van de zwangere dames dan begin ik wel erg nieuwsgierig te worden naar de uitkomst van de test eind van de week.
    Ik heb ook dat het 's ochtends wel mee valt maar in de loop van de dag begint hij goed bol te worden.

    ik laat jullie de uitkomst weten en succes die ook binnenkort gaan testen.

    Gr Jope
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Jope,

    Ik heb dat opgeblazen gevoel nu ook. Heb m'n riem vandaag echt een gaatje losser gedaan. Volgens mij kan het alle kanten op, want je hoort ook vaak dat je voor je ongi vocht gaat vasthouden en je darmen wat van slag zijn.

    We wachten maar af he!

    Pim
     
  6. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,

    Hier nog geen ongesteldheid en eigenlijk ook nog geen voorbodes dat het eraan zit te komen. De opgeblazen buik lijkt sinds gister ook iets minder te zijn geworden. Ik voel niet echt zwangerschapskwaaltjes. Ik ga toch zaterdag een test doe voor de zekerheid.
    Vorige keer had ik een cyclus van 47 dagen nu zit ik ook op dag 40. Ik hoop niet dat hij nog langer gaat worden. Het is zeer frusterend dat de cyclus zo lang is. De kans op zwangerschap wordt steeds kleiner dit jaar.

    we wachten het af. Af en toe lekker om het hier effe van je af te schrijven
    gr Jope
     
  7. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hoi Jope,

    Ik hoop voor je dat het niet gaat komen en gewoon zwanger bent!Zo een lange cyclus lijkt me idd erg lastig en eerlijk gezegd snap ik er soms ook niks meer van,die van mij zijn zo kort 24,26 enz.
    Mijn buik is ook wat minder,en had nog een berichtje geplaats over het testen,waneer je dat toch het beste kan doen,staat geloof ik onder syptomen.

    Is dit trouwens de eerste waar jullie voor gaan?En duurt het bij jullie ook zo lang?
    Mischien moet ik maar een kaarsje voor je gaan branden!!hahahaha
    bad het niet schaad het niet!

    Groetjes Deb
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Goh Jope das wel erg lang.
    Hoop dat je zaterdag positief test.

    Wil zelf eigenlijk ook deze week nog testen maar m'n cyclus in nogal wisselend dus durf niet te vroeg te testen.

    Heb wel maag/darmkrampjes, lijken (nog) niet op ongikrampen, en last van m'n onderrug.
    Maarja, dit kan natuurlijk ook nog alle kanten op.
    Heb wel meer "kwaaltjes" gehad maar bleek helaas niet zwanger.

    Silly
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb de laatste twee dagen na het eten echt dat ik m'n broeksknoop los moet doen en eigenlijk de rits ook een beetje, terwijl ik echt niet meer eet dan normaal.

    Herkent iemand dit? Ik heb hier normaal echt nooit last van.

    Pim
     
  10. patricia24

    patricia24 Actief lid

    27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi
    ik heb ook sinds 4 a 5 dagen last van een opgeblazen gevoel in me buik. moet pas 19 feb ongi worden.
    overdag gaat het nog wel maar s avonds moet ik echt mijn broek los doen. kom moeilijk van mijn ontlasting af sinds 2 dagen, en heb steeds steken in de buik. verder heb ik last van gevoelige tepels vooral als je erover heen wrijft.

    groetjes patricia :)
     
  11. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    vooral in de avond heb ik er last van!
    mn broek moet los!!!
    net of ik een hele volle blaas heb terwijl ik niet moet plassen maar als ik zit dan hoef ik helemaal niet!!!
    of ene piep klein beetje!!
    ach jah het zal er allemaal wel bij horen haha!
     
  12. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,
    Helaas net een test gedaan en NEGATIEF. Ik had het al verwacht aangezien ik niet echt meer symptomen had die zwangerschap zouden kunnen betekenen. Ik vraag me ook af of ik wel een eisprong heb gehad. Dus ik wacht af wanneer de ongi gaat komen. Ik zit nu al op dag 42!!!
    Weet iemand hoe je het beste kan temperaturen ls je ook avond en nachtdiensten draait. Dit ga ik de volgende cyclus maar bijhouden!!!!

    Pim, silly en debby (en de rest natuurlijk) heel veel succes !!!!!
    gr Jope
     
  13. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je moet zorgen dat je iedere keer ongeveer evenveel slaapt en dan nog tempen als je nog in bed ligt en nog niks hebt gedaan.

    Maar als jij op dag 42 zit dan klopt je banner niet. Daar zit je nu op dag 36 namelijk.
     
  14. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Wat jammer Jope
    Misschien kan je huisarts daar meer tips over geven
    Groetjes Debby
     
  15. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Ja het klopt mijn banner staat inderdaad op 36 dagen. Maar ik kreeg het niet voor elkaar om een cyclus langer dan 35 dagen in te vullen. En ik dacht zelf dat ik zaterdag mijn NOD dag had ( wat dus niet het geval bleek te zijn). Ik dacht namelijk 2 weken eerder een eisprong te voelen maar wist het niet zeker aangezien ik niet echt een hele duidelijke eisprong voelde.....snap je het nog?????

    bedankt voor de uitleg van het temperaturen ik ga het ook proberen bij tehouden nadat ik ongesteld ben geworden. Eerst daar maar op wachten......

    gr Jope
     
  16. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Helaas...........ben net ongesteld geworden......wist niet dat het zo een teleurstelling zou zijn.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen!

    Ik duim voor de rest

    Liefs Debby
     
  17. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Balen meid!!! Hopenlijk brengt de nieuwe ronde je meer geluk!!

    Liefs Angela.
     

Deel Deze Pagina