13 weken en nog bijna geen buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marleen80, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen80

    Marleen80 Nieuw lid

    15 aug 2007
    2
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

    Ik ben donderdag precies 13 weken zwanger, maar ik zie nog steeds bijna geen buikje. :cry: Ik zit er nu echt op te wachten. Wie heeft dit nog meer?

    Groetjes Marleen
     
  2. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Meid, Denk niet dat je hier vrolijk van wordt maar ik ben 20 weken en nu pas begin je iets te zien.....

    Ik vind het alleen maar fijn. Pas nog in mijn eigen kleding enzo.

    Het komt echt wel...geen zorgen maken.
     
  3. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik kreeg pas echt een buikje rrond de 19/ 20 weken. Ik kon toen ook nog gewoon mijn eigen kleren aan.

    Als je het vervelend vind en je wilt toch graag laten zien dat je zwanger bent kun je positiekleding kopen. door de soepele band zie je een evt. buikje veel beter dan in gewone kleding. Of draag evt een buikband onder een korter shirtje.

    het buikje komt vanzelf echt waar, ik heb zitten janken dat ik nooit een mooie buik zou krijgen en die is er ook gekomen, dus hang on!
     
  4. Marleen80

    Marleen80 Nieuw lid

    15 aug 2007
    2
    0
    0
    Hoi Daimi en Peetje,

    Bednkt voor jullie reactie. Ik moet me er ook geen zorgen om maken, maar ik zie zoveel verschil in vrouwen. De 1 heeft met 8 weken al een behoorlijke buik en bij de ander (zoals mij ) zie je het nu nog steeds niet. Mensen vragen ook de hele tijd aan mij, wanneer komt dat buikje nou eens? Soms best irritant.

    Het klopt inderdaad dat het ook uitmaakt welke kleren je aan hebt. In een jurkje zie je het namelijk veel sneller. Dus moet dan idd maar eat op mijn kleding gaan letten, haha.

    Marleen
     
  5. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Marleen,

    Je buikje komt echt wel hoor, dont worry. ;)
    Elke vrouw is weer anders. En vaak zie je bij vrouwen
    die voor de 2de/3de keer zwanger zijn het buikje sneller.
    En natuurlijk ligt het er aan wat voor kleding je aan heb.
    Soms heb ik ook kleding aan en dan zie je echt niet dat ik zwanger ben.
    Voor je het weet heb je ook een buikje :D

    Groetjesss Jetje
     
  6. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Denk dat het ook heel veel met je postuur te maken heeft.
    Ik zelf ben stevig en bij mij ging je het pas echt zien zo rond de 20 weken.
     
  7. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bij mij begin je het nu pas te zien hoor...
     
  8. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik ben juist heel dun en ook bij mij zag je pas bij week 20 een buik. Nu is het niet meer te stoppen...lijkt wel alsof het elke dag een stukje groeit.

    We kunnen in iedergeval vanuit gaan dat met week 20 wel IETS te zien zal. Toch?
     
  9. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    hihi, eigenlijk wel grappig. de to vindt het jammer dat haar buikje nog niet te zien is, nog eventjes (duurt nog wel ff), en ze "klaagt"dat dr buik in de weg zit. niet meer lekker in bed kunnen liggen ed.

    nee, ik "hoefde" ook pas ergens tussen de 16 en 20 weken een andere broek aan, omdat ik mn spijkerbroek niet meer aankon.

    ik ben erg tenger, ben 36 weken en ben "pas"6 kg aangekomen, daardoor heb ik deze weken 2 extra controles (+echo) bij de gyn, om te kijken of t kindje wel goed groeit.
     
  10. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hmm. Ik hoop toch ook niet al te veel aan te komen.

    In ieder geval zie ik nu eindelijk een klein buikje.

    Ik kon tot 18 weken mijn hele strakke spijkerbroek nog gewoon aan hoor. Nu gaat het toch wel een klein beetje moeilijker en begin je het te zien.

    Alleen mijn borsten... PFFFFFF> Ben van een B naar een E cup gegaan in 19 weken tijd. :( Echt niet fijn. Hoop maar dat ze niet in dit tempo doorgroeien.
     
  11. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi
    de eerste zwangerschap heeft het bij mij ook tot week 20 geduurd voor je wat zag, maar nu ik zwanger ben van de tweede gaat het een stuk sneller. Kan nu al een week of 4/5 mijn eigen broeken niet meer aan. Bij iedereen is het anders. En tussen de eerste en volgende zwangerschappen zit ook weer verschil
     
  12. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Is inderdaad wel vaker bij een 1e, bij mijn dochtertje had ik het de 1e 4 mnd kunnen verbergen. Bij deze is het heeeeel anders. bij 2 maanden zag je het al heel duidelijk, heb ook een hele platte buik, misschien dat dat het verschil maakt.

    Heb je van jezelf een strakke buik?

    ;) annette
     
  13. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bij mij begon het pas vanaf 16 weken echt te groeien en nu pas zien mensen ook duidelijk dat ik zwanger ben.. Heb ook heel lang op m'n buikje zitten wachten, haha.. :p
    Je wilt het zo graag aan de hele wereld laten zien, hè? :) Nu hoor ik ook van vrienden als ze me een weekje niet hebben gezien dat m'n buik weer is gegroeid.. dus ik denk vanaf 20 weken dat het snel gaat..
     
  14. Niet meer actief

    Bij mij zag je ook pas laat een buik. Ik heb lang mijn eigen kleren nog aangehad. Ik vond het niet leuk dat mensen niets aan mij zagen. Zelf tot een paar weken terug werd er door een vrouw gezegd dat je als je niet zou weten dat ik zwanger was ze het niet had gezien. Nu moet ik je vertellen dat ik nu echt wel een buik heb en dat het meer aan die vrouw lag... Die buik die komt dus nog wel en tja soms vervloek ik hem nu, hahaha.
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik weet zeker dat het goedkomt hoor!
    Een vriendin en ik schelen ook ontzettend veel. Ze was al een beetje pissig..voelde zich zo dun naast mij ;)
    Geniet er nog maar van :-D, je denkt vast nog wel eens terug aan je mobiele periode ;)
    Elmo
     
  16. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Komt vanzelf ;)
    Bij mij kwam het ook pas een beetje vanaf 20 weken, maar nu lijkt het wel weer stil te staan :)
    Als je in mijn album kijkt, daar staat een foto van 29 weken zwanger. Ik heb dus nog steeds een ini mini buikje.
    Is ook niet verkeerd want hij zit me nog niet in de weg ;)

    Elk voordeel heeft zo zijn nadeel en andersom :D
     
  17. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben bij alle zwangerschappen heel snel gegroeid.. ook nu weer en ik vind het prachtig, maar het heeft ook nadelen.. je kunt het niet lang geheim houden en een buik zit al snel in de weg. ik heb er nu al last van.. kanniet meer heerlijk op mijn buik liggen en bij alles wat je doet hou je er automatisch rekening mee ook al is het nu nog niet echt nodig.. Je houding veranderd dus snel en ook dat kan dan weer wat klachten met zich mee brengen.. het heeft dus beide voor en nadelen, maar die buik komt er echt wel hoor... maak je maar geen zorgen.. zo rond de 40 wken zul je m wel een paar keer "vervloeken" en wens je weer je platte buik terug....
     
  18. Jana

    Jana Actief lid

    28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik heb ook nog steeds mijn gewone broeken aan... met de knoop open, dat wel. De laatste week gaat het erg hard, dus ik zal binnenkort toch echt aan de positiebroek moeten. Bij 13 weken zag je bij mij ook weinig.
     
  19. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Bij mij zag je het ook pas na 20 weken. Naar mijn idee al veel eerder, maar als ik nu foto's terugzie van mezelf..haha.. dan is er nog geen buik te zien alleen een 'vetribbel'.
    Na de 24 weken ging het heeeel hard en nu heb ik een mooi buik.
    Dusss.. tkomt wel!
     
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Bij mij begon het pas echt te komen bij 24 weken, vond het toen ook erg jammer dat je het niet eerder zag. Maar nu merk ik ook wel dat het erg lastig kan zijn zo'n dikke buikt. Maar maak je niet druk hoor, het komt vanzelf hoor!
     

Deel Deze Pagina