Hi meiden, Ik heb sowieso astma, dus ben bekend met benauwdheid. Wat ik eigenlijk sinds gisteren heb is echt hele erge benauwdheid icm een gevoel van opgejaagd zijn. Alsof ik geen rust meer kan vinden. Heb nauwelijks geslapen vannacht en heb al (te) vaak mijn medicijnen gebruikt. Ik ben vannacht maar in de woonkamer gaan zitten omdat ik het in bed alleen maar benauwder kreeg. Pff, iemand soms tip? Dat opgejaagde gevoel maakt me echt een beetje bang...
Het klinkt ook bijna als een (kleine) paniekaanval. Kwam het zomaar? Lukte het wel om rustiger te worden toen je uit bed was? Ik zou morgen bij je huisarts langs gaan. Hap kan niks doen denk vandaag...
Hmm... Het was niet echt paniek... Was echt gewoon benauwdheid en het opgejaagde gevoel. Gaat nu ook weer wat beter, maar heb wel redelijk veel mijn medicijnen gebruikt, dus ja. Ik ben 30 weken zwanger, volgende week wordt schildklier weer geprikt, is een tijd geleden idd! Zo vervelend gevoel dat benauwde icm dat opgejaagde. Ik bedoel alleen benauwd is al rot maar de combinatir is echt vreselijk!