Hallo dames, Ik heb de laatste weken zoon last van me rug en heupen en het word alleen maar erger! Ik ben nu net 19 weken zwanger van mijn tweede wondertje. Mijn Vk zegt bekkeninstabiliteit gewoon Ziekmelden het word alleen maar erger en je moet naar je lichaam luisteren. Ik heb een staand beroep dus de laatste weken ondraaglijk en heb meerendeel gezeten zo hebben ze ook niets aan mij! Ik vind het gewoon moeilijk om hier aan toe te geven en begin nu pas te beseffen dat het zo niet meer gaat. Op het werk snappen ze het ook niet echt heb het idee dat ze denken dat ik me aanstel maar zo ben ik juist helemaal niet! En als ik me Ziekmelden hebben ze echt een probleem en voel ik me weer schuldig! Moet ik me maandag maar Ziekmelden of zou ik toch nog gaan proberen vind het gewoon lastig om te accepteren dat ik niet alles meer kan! Heb ook nog een dochter van 2.5 dus aan veel rust kom ik ook niet toe ik kan niet de hele dag zielig op de bank zitten en dat wil ik ook helemaal niet ik wil ook genieten van mijn dochter en deze tweede zwangerschap! Ik wou het gewoon even kwijt zit er wel mee namelijk!
Als je niet meer kan staan en je VK zegt ziek melden dan zou ik me gewoon ziek melde . Of gedeeltelijk ziek melden, zo functioneer je ook niet lijkt me. Misschien dat een bekkenfysio wat voor je is?
ziekmelden . je kan zo nog een hoop verzieken aan je bekken en blijvende klachten voor de rest van je leven... ziekmelden en naar bekkenfysio gaan misschien hebben ze aangepast werk voor je? het is inderdaad niet leuk en heel anders dan wat je voor ogen had ik heb zelf chronische BI (wel door andere oorzaak dan oneindig door blijven rennen en niet aan de opgelegde 'regels' te houden) maar ik gun t niemand, echt pas op de plaats maken!
Absoluut ziekmelden! Je maakt het alleen maar erger als je door gaat. Ook is zitten geen rust voor je bekken dus dat heeft geen enkele zin. Maak een afspraak bij een bekkenfysio misschien kan ze iets voor je betekenen. Lees het topic: actuele bekkentopic eens door..