Hi meiden, Herkent iemand dit? Ik probeer nu tijdens mijn verlof tijdens middagslaapje van mijn zoon ook een dutje te doen omdat ik gewoon onwijs moe ben en 's nachts slecht slaap. Ik kan dan echter mijn rust niet vinden. Ik loop te draaien en heb echt een opgejaagd gevoel. Herkent iemand dat opgejaagde? Ik heb geen idee wat ik eraan kan doen. Ik probeer een lekker kopje rooibosthee te drinken voor ik ga slapen maar ook dat helpt me niet, dat opgejaagde blijft. Terwijl ik eigenlijk geen reden heb ervoor, ja misschien dat zoonlief wakker wordt maar dan word ik direct gewekt door de babyfoon dus dat zou het ook niet mogen zijn?
Heel herkenbaar. Had dit ook na de geboorte van mn dochter. Heb me nu voorgenomen meteen na de bevalling van onze 2e dochter de rust op te zoeken. Bewust genieten van mn kraamtijd en de tijd daarna.
Ja af en toe wel idd... Is een bijwerking van medicijnen die ik moet innemen ... Maar heb daar bijna nooit last van als ik wil gaan slapen... Het is echt een onrust in mijn lichaam. Heb maandag een afspraak bij de gyn, dus zal het daar ook even gaan aankaarten.