Helaas pindakaas denk ik. Je had zelf goed moeten kijken, rijden etc. En als dat niet mogelijk was, niet kopen. Ik hoop voor je dat de verkoper mee wil werken.
Maar sorry, dat wiel had je gewoon goed kunnen bekijken in de gang of je had zelf kunnen zeggen ik kom een andere x terug Lullig maar wel eigen verantwoording
Tsja heel lullig voor je en ik hoop dat de mensen niet te moeilijk gaan doen maar je hebt hem zelf bekeken mee gereden en gekocht Garantie tot de deur Ik zou gelijk een bericht sturen en zeggen dat je morgen langskomt om tot een oplossing te komen en neem je man mee
Hopelijk krijg je je geld terug. Ik vind het dus wel onbeschoft. Spullen onder de kattenharen is niet zo goed als nieuw, dat is gewoon ranzig. Succes!
Ja had gekund, helemaal niet aan gedacht dat iemand iets verkoopt met ee afgeplat wiel.... stom Had van te voren nog bedacht naar welke dingen ik ging kijken. Dat ook gedaan en die dingen waren in orde
Je zegt dat het wiel desdanig plat is dat je er niet normaal mee kan rijden. Maar heb je de wielen tijdens het naar links en rechts "rijden" dan niet minimaal 1 omwenteling laten maken? Het lijkt mij dat je een zo erge afplatting dan echt had moeten merken namelijk. En de ruimte waar de wagen stond zal echt niet zo klein geweest zijn dat je niet 20 cm naar en rechts kon rijden toch?
Helaas zijn mensen niet altijd te vertrouwen, wijze les voor een volgende keer maar dat maakt t nu niet minder zuur natuurlijk
Nou niet normaal als in de zin dat je elke keer een tik! Hebt... En niet een hele kleine... En nee heb het echt niet gemerkt...
Blijkt maar weer... Ik ga maar eens een checklist maken die ik voortaan altijd meeneem... met 100 punten erop ofzo
Balen. Hopelijk willen de verkopers er wat aan doen. En anders ergens anders een "2e hands" wiel op de kop tikken (ik neem aan dat ze afneembaar zijn).
Kan je niet een nieuwe set banden bestellen? Ik weet niet wat voor wagen het is maar wij hebben een mutsy en die verkopen losse bandensetjes.
Tja heel vervelend dat ze niet volledig eerlijk zijn geweest maar het is bij mij ook gewoon garantie tot de voordeur. Je zegt dat je het hebt gecheckt en gecontroleerd, dan had je toch iets beter moeten kijken vind ik. Als je bij mij terug had gekomen dan had je echt je geld niet terug gekregen. Is misschien niet netjes maar ja, dan had je beter moeten kijken toen je hem aan het testen was.
Wat vervelend zeg. Iedereen zegt " dat je dat had moeten zien. " ik ga nu even van het slechtse ui,t ( ben ik soms goed in) maar hebben ze dat wiel niet gewoon net voordat jij langs zou komen opgepompt zodat het niet opviel? Ik bedoel je hebt er -zover kon- even heen en weer mee gereden. Ik weet bijna zeker dat als die band leeg was geweest je dat echt wel gemerkt had.
Echt he wat een oplichters heb je toch. Echt terug gaan en he geld terug halen. Wel een kleiner bedrag maar ik had een leggimg gekocht van quapi via mp. Kreeg het netjes binnen maar het hele logo hangt er van af. Zegt ze dat dit niet zo was toen ze het op de post deed. Jaja geloof je het zelf. Rotte appels zitten er tussen. Heb haar veel geluk met het geld gewenst. Ook had ik net als jou naar dan een buggy via mp gekocht. Daar leek alles goed maar eenmaal toen ik er een eind mee liep was er van alles mis mee. Zo jammer dit soort dingen.
Moet het wiel niet gewoon opgepompt worden ? Of zijn het geen luchtbanden? De wielen van mijn kinderwagen stonden ook plat toen ik hem wou verkopen. Gelukkig kon ik ze nog op tijd oppompen
Ik ben ook van garantie tot de deur, maar vind dit wel erg flauw. Zou me doodschamen om iets als zgan/huisdiervrij aan te bieden als het onder de vlekken en katenharen zit. Om maar te zwijgen over de wiel. Ik zou terug zijn gegaan. Zo niet netjes dit. Succes, hopelijk krijg je je geld terug.
Ik vind het ook helemaal niet netjes dat de verkoper in de advertentie heeft gezet dat de kinderwagen in perfecte staat was terwijl het dat verre van is. Als koper mag je best een beetje vertrouwen op wat de verkoper zegt. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat ik alleen de mogelijkheid kreeg om spullen even snel in de gang te bekijken. Ik voel me dan best wat opgelaten. Heb het gevoel dat ik snel moet beslissen en neem wat de verkoper dan zegt al gauw voor waarheid aan als ik de -voor mij- belangrijkste en meest voor de hand liggende dingen heb gecheckt. Dus TS, ik kan me goed voorstellen dat je de kinderwagen gewoon mee hebt genomen. Ik ben heel benieuwd hoe er vanavond gereageerd wordt door de verkoper.