Iemand bekend?? Zie op Facebook de advertenties en ziet er superleuk uit..! Nooit van gehoord en alleen in de winkel te kopen, geen webshop oid. Moeite waard?
Aah kijk, dat hoopte ik, zo een reactie hahaha. Nooit van gehoord. Heel leuke dingen voor de kinderkamer gezien!
Ik al van de catalogus alleen hahaha. Zo goedkoop ook! Is t nog vrij nieuw? Of heb ik t gewoon gemist
Leuke winkel, loop er regelmatig even door heen. Bestaat al jaren volgens mij. Ik heb trouwens wel vaak dat ik de dingen die ik online voorbij zie komen al uitverkocht zijn in de winkel...
Hier zit die winkel helaas niet, bij mijn ouders in de stad wel, dus als ik daar ben ga ik altijd snuffelen
Ik ben er laatst door heen gelopen en vond er niets aan...allemaal zinloze frutsels waar ik niets mee kon. Beetje hetzelfde als Flying Tiger.
Bedankt voor je onderwerp, nog nooit van gehoord maarben nu super benieuwd. Moet nu toch echt een trip naar de stad plannen haha.
Ik kom er regelmatig om spullen voor mijn winkeltje in te slaan. Ook hou ik van wat dingen uitproberen, koken en knutselendus ik kan mijn hart ophalen daar
Ja!! Laats ontdekt toen ik met mijn man was winkelen. Ik heb er mijn droogrek vandaan. Ook wat andere spulletjes mee genomen, zo leuk!
Flying Tiger vind ik wat meer ‘plastic prulletjes’ die geinig zijn. Soms kom ik er iets tegen, soms niks. Søstrene Grene vind ik wel wat smaakvoller. Ik koop er bv vaker kaartjes (om te versturen of om op te hangen op de kinderkamers), garen vind ik er ook mooi (voor haken en breien). Leuke tassen, servies, lifestyle-dingen. Eigenlijk geen ‘plastic prul’.
ik volg ze al een tijdje op facebook. toch maar eens even kijken waar de dichtsbijzijnde zit en toch eens even langs gaan. ze hebben idd voor zover ik kan zien leuke spulletjes voor weinig en toch net even anders dan de action bijv.