Ik ben op zoek naar een niet hoge sleehak met dichte teen of een klein stukje open teen zodat ze geschikt zijn voor kantoor. Ik heb moeilijke voeten en dikke brede voeten. Heeft er iemand een tip? Dankzij jullie ben ik ook ooit aan mijn onmisbare dolcis sandalen gekomen
Ook hier weer: op zoek naar speciaalzaak met breedtematen? Of op internet op zoek naar de benodigde breedtemaat.
Durea, Gabor , Footnotes, wolky etc. Inderdaad naar speciaal zaken gaan. Duurdere schoenen maar wel kwaliteit
Deze? Ik ben er heel blij mee! https://www.omoda.nl/dames/sandalen/zwarte-omoda-sandalen-722025-212498.html?dwopt_212498_giftwrap=-&dwvar_212498_Optie_id=212498&pid=212498&quantity=1
Geen idee wat je precies zoekt, maar van Hassia vind ik online het eea. Gabor comfort zie ik inderdaad ook wat en Ulla Popken zag ik ook een model opstaan.
Ik heb ook moeilijke voeten en mijn voeten zijn uitgezakt en dus ook vrij breed. Hartjes heeft ook wat bredere schoenen met een hele goede pasvorm. Een hoop modellen zijn wat oubollig, maar er zitten ook voldoende modellen tussen, die wel ook prima kunnen als je nog onder de 60 bent. Gabor kan ik ook regelmatig slagen. Iemand (met reumatoïde artritis en lichte vergroeiingen in de voeten) raadde me ook xsensible schoenen aan. Zij draagt verder ook vaak merken als Hartjes en Gabor, dus die ga ik zeker ook eens proberen.