oh gewoon ff met iedereen heen gaan, een paar flinke kerels ofzo...toevallig geen reservesleutels?? moet heel zp ff heen gaan??haha al die gillende hysterische opgefokte vliegende hormonen bij elkaar moet toch wat opleveren? Maare uit nieuwschierigheid en verder niet gelezen, hoeveel moet hij nog betalen dan? ik zou eerst weer bellen, politie vragen of ze misschien langs willen gaan?? weet alleen niet of ze dit gaan doen maar ik zou anders niet weten wat je kunt doen zonder langs te gaan.
Jazeker! Als die natuurlijk op je eigen naam staat he! Kijk als die vent de auto al op zijn naam heeft gezet, maar de papieren van de auto incl het overschrijvingsbewijs bij TS heeft achtergelaten, kan hij zodra hij thuis is bij het RDW aangeven dat hij zijn papieren kwijt is. Deze gaat dan na of de auto inderdaad op zijn naam staat en als dat zo is krijg je zo een nieuw overschrijvingsbewijs opgestuurd! En wordt de oude als vermist vernietigd verklaard!!
Ooh wat balen zeg.. Wat erg ook dat mensen dit echt doen. Ik denk niet dat je ermee naar de politie kunt, maar ik zou het zeker proberen. Succes!
Dat is echt onzin. Ook zelf opgestelde contractjes zijn wat waard. Zeker omdat TO hierin had bepaald dat de koper het geld moest overmaken. Als de koper dan stelt dat hij het contant heeft gegeven, zal HIJ dat moeten bewijzen en niet TO.
Hmmmm mooi balen dit.. Als het mij was overkomen en ik had een adres gehad was in net zolang met versterking(lees;woest uitziende mannen) daar aan de deur gaan etteren om mijn geld te krijgen hoor...en niet om een gevecht te beginnen ,maar kom op zeg,het gaat wel om JULLIE geld!
Ik heb niet alles teruggelezen. Dus misschien heb je al de oplossing, maar ik heb een soort gelijk iets meegemaakt, alleen dan een lening naar iemand. Uiteindelijk incassobureau ingeschakeld (dit kan ook particulier) zij stellen dan een brief op. En kunnen eventueel gerechtelijke stappen ondernemen. Je kan je geld krijgen, maar daar gaat tijd en energie inzitten. Er zijn ook incassobureaus die jij niet hoeft te betalen, alleen de schuldenaar. Zakelijk gebruik ik intocash, maar weet niet of ze ook particulier helpen. Succes.
ik ging er langs denk ik zo maar dat is ieder voor zich maar was ook echt niet meer lief gebleven wil je het netjes oplossen kan je een incasso buro erop afsturen dit kan je als parteculiere ook succes hopenlijk krijg je snel je geld
Ts: ben je er al uit wat je gaat doen om aan je geld te komen? Ik zou het via incassobureau spelen zoals hierboven aangegeven.
we hebben hem een bericht gestuurd met als hij voor dinsdag niks stuurt een incasso buro de boel overneemt geen reactie geen geld ik vraag me echt af of hij denkt ze bluffen maar wat of dat het hem echt niet kan schelen ben nu in contact met een incassoburo. stuur hem nog 1 herinderingsbrief naar zijn adres betalen binnen zoveel dagen anders incassoburo en melding marktplaats en internetoplichting. dan is er in iedergeval alles aan gedaan
ik heb t ff gelezen wij hebben ooit iets soortgelijks mee gemaakt maar dan in de zin wij hadden onze auto verkocht mensen met kinderen,proefritje alles ok auto had 3 mnd ervoor apk gehad paar dagen later belde ze dat er allemaal dingen niet goed waren aan de auto wij zeiden dat kan niet maar ok stuur dan maar die brief van de garage wij kregen die stonden er dingen op die onlangs met de apk vervangen waren die mensen dreigden de auto terug te brengen en dat wij alle onkosten moesten betalen of dat de de kosten van reparatie zouden delen want die kosten waren hoger als waarvoor hun de auto hadden gekocht van ons wij vertrouwden t niet hebben de rechtsbijstand ingeschakeld die hebben hun een brief gestuurd en wij hebben daarna nooit meer iets vernomen onverstelbaar hoe je je in mensen kan vergissen,nette mensen met gezin t wil allemaal niks zeggen heel veel succes ermee