Opgelicht marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh gewoon ff met iedereen heen gaan, een paar flinke kerels ofzo...toevallig geen reservesleutels??;):) moet heel zp ff heen gaan??haha al die gillende hysterische opgefokte vliegende hormonen bij elkaar moet toch wat opleveren?

Maare uit nieuwschierigheid en verder niet gelezen, hoeveel moet hij nog betalen dan?

ik zou eerst weer bellen, politie vragen of ze misschien langs willen gaan?? weet alleen niet of ze dit gaan doen maar ik zou anders niet weten wat je kunt doen zonder langs te gaan.

2. Yelice

Yelice Niet meer actief

incasso bureau inschakelen

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    en wat heb je gedaan? nog wat gehoord?

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Jazeker! Als die natuurlijk op je eigen naam staat he!
    Kijk als die vent de auto al op zijn naam heeft gezet, maar de papieren van de auto incl het overschrijvingsbewijs bij TS heeft achtergelaten, kan hij zodra hij thuis is bij het RDW aangeven dat hij zijn papieren kwijt is. Deze gaat dan na of de auto inderdaad op zijn naam staat en als dat zo is krijg je zo een nieuw overschrijvingsbewijs opgestuurd! En wordt de oude als vermist vernietigd verklaard!!

5. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat balen zeg.. Wat erg ook dat mensen dit echt doen.
    Ik denk niet dat je ermee naar de politie kunt, maar ik zou het zeker proberen. Succes!

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Dat is echt onzin. Ook zelf opgestelde contractjes zijn wat waard. Zeker omdat TO hierin had bepaald dat de koper het geld moest overmaken. Als de koper dan stelt dat hij het contant heeft gegeven, zal HIJ dat moeten bewijzen en niet TO.

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hmmmm mooi balen dit..
    Als het mij was overkomen en ik had een adres gehad was in net zolang met versterking(lees;woest uitziende mannen) daar aan de deur gaan etteren om mijn geld te krijgen hoor...en niet om een gevecht te beginnen ,maar kom op zeg,het gaat wel om JULLIE geld!

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb niet alles teruggelezen. Dus misschien heb je al de oplossing, maar ik heb een soort gelijk iets meegemaakt, alleen dan een lening naar iemand. Uiteindelijk incassobureau ingeschakeld (dit kan ook particulier) zij stellen dan een brief op. En kunnen eventueel gerechtelijke stappen ondernemen. Je kan je geld krijgen, maar daar gaat tijd en energie inzitten. Er zijn ook incassobureaus die jij niet hoeft te betalen, alleen de schuldenaar. Zakelijk gebruik ik intocash, maar weet niet of ze ook particulier helpen. Succes.

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ging er langs denk ik zo maar dat is ieder voor zich maar was ook echt niet meer lief gebleven

wil je het netjes oplossen kan je een incasso buro erop afsturen
    dit kan je als parteculiere ook succes hopenlijk krijg je snel je geld

10. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Ts: ben je er al uit wat je gaat doen om aan je geld te komen? Ik zou het via incassobureau spelen zoals hierboven aangegeven.

11. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    we hebben hem een bericht gestuurd met als hij voor dinsdag niks stuurt een incasso buro de boel overneemt geen reactie geen geld
    ik vraag me echt af of hij denkt ze bluffen maar wat of dat het hem echt niet kan schelen

ben nu in contact met een incassoburo.

stuur hem nog 1 herinderingsbrief naar zijn adres betalen binnen zoveel dagen anders incassoburo en melding marktplaats en internetoplichting.

dan is er in iedergeval alles aan gedaan

12. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Goed bezig!! Ben benieuwd naar de afloop

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ben benieuwd ofdat ie onder de indruk is..!
    Echt sommige mensen #@$!!##@!!

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Goed zo! Hoop dat je alsnog je geld krijgt!

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hoe is het afgelopen?

16. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    Oh ik ben ook wel benieuwd!

17. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoop snel je geld krijgt
    ben benieuwd hoe het is gegaan?

18. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb t ff gelezen
    wij hebben ooit iets soortgelijks mee gemaakt maar dan in de zin

wij hadden onze auto verkocht mensen met kinderen,proefritje alles ok auto had 3 mnd ervoor apk gehad
    paar dagen later belde ze dat er allemaal dingen niet goed waren aan de auto
    wij zeiden dat kan niet maar ok stuur dan maar die brief van de garage
    wij kregen die stonden er dingen op die onlangs met de apk vervangen waren
    die mensen dreigden de auto terug te brengen en dat wij alle onkosten moesten betalen of dat de de kosten van reparatie zouden delen want die kosten waren hoger als waarvoor hun de auto hadden gekocht van ons
    wij vertrouwden t niet hebben de rechtsbijstand ingeschakeld die hebben hun een brief gestuurd en wij hebben daarna nooit meer iets vernomen
    onverstelbaar hoe je je in mensen kan vergissen,nette mensen met gezin t wil allemaal niks zeggen
    heel veel succes ermee

Deel Deze Pagina