Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dus meestal ook zo. Wel Goed dat je het hier neer zet om andere te behoeden van z'n oplichter. Als je denk dat is wel erg goedkoop eerst nakijken maar Goed daar heb je nu niks aan. Wordt echt gestoord van het feit dat er niks gedaan wordt aan zulke oplichters . Ze kunnen rustig hun gang gaan. Volgens mijn zit er trouwens niet eens een certificaat bij echte uggs ??
Een tip voor de volgende keer: let op hoe lang de verkoper al actief is op marktplaats. Zegt natuurlijk niet alles, maar als ik zie dat deze verkoper pas 1 week actief is op mp en allemaal Uggs te koop heeft, dan zou ik het al niet vertrouwen. Maar voor nu is het flink balen...
Hij bied ze aan van maat 36-43 (handelaar dus) En de classic uggs en bailey button is ook een classic ugg, gaan nogineens tot maat 43 Hij gebruikt foto's van echte uggs en verkoopt er geen of neppe Die mensen kunnen hun gang blijven gaan omdat ze elke week een nieuw MP account aanmaken en vanaf een ander IP adres handelen
Om eerlijk te zijn, gaat bij mij gelijk een oplichtingslampje branden als ik die prijs zie. Uggs kosten dat nooit.. En ik zou echt voortaan bij grotere bedragen bij de persoon afhalen en nooit geld overmaken!
Je kaan zoiezo een melding doen op www.mijnpolitie.nl tevens kan je daar controller voortaan of de naam vaker naar boven komt en als je echt opgelicht beng kan je daar ook aangifte doen
mijn vriend had al opgezocht naar ip...maar ze gebruikt een dommel vna tmobile...hoe slim maar ja moet eerst nog afwachten op mail denk ik... ben allang blij dat mijn vriend niet boos is
Zie nu de prijs van 69 euro Bailey buttons kosten normaal 209,95 en de classics 199,95 dus het prijsverschil is ook echt te mooi om waar te zijn helaas
advertentie staat nog...we kunnen met zn alleen een mailbom sturen!! Wel raar, vaak wordt z.s.m. wel de advertentie verwijderd...