Ik word daar echt niet goed van! Energie dit, diepvriesinkoop dat, gasrekening dit, container reinigen dat, jehova zus, internet zo, goede doelen zus en ramen lappen zo! Waarom zijn er geen stickers voor; Ken ik je niet en ben je geen postbezorger? BEL NIET AAN! :x Ze zetten nog net niet een poot tussen de deur! Loop ik daar in m'n piama'tje en gewoon op die bel blijven rammen!
Walligers? Nog noooooit van gehoord. Maar ik begrijp dat het deur aan deur verkopers zijn. Wij hebben er hier ook veel last van. Heel irritant.
Ik weet niet waar je woont (kan ook belgie zijn namelijk) maar hier in Nederland zijn gewoon stickers verkrijgbaar daarvoor.
Walligers ook nog nooit van gehoord wij hebben vd week toevallig een stickertje bij de post gekregen waar op staat ik koop niet aan de deur! Met zo'n tekentje er nog bij, reken maar dat die nooit op de deurpost zit nu
Ergste nog aan die deurverkopers is dat als je daar met je kids staat ze eerst tegen die kids gaan praten uuuuuh hallo ik sta hier
Vreselijk. Gisteravond was ik net boven met de kinderen. Beide hartstikke moe. één met een poepluier, de ander die zijn pyama niet goed aan kreeg met een driftbui tot gevolg. Gaat de bel. Tja, even niet handig, dus niet opengedaan. Hoor ik de brievenbus klepperen, weer de deurbel. Beide kinderen over de rooie en de oudste boos dat we niet open konden doen (lekker, met meisje in dr blote billen half uitgekleed op de commode). Hoor ik door de brievenbus; Ik zie de tv aan staan, dus ik weet dat JE thuis bent. Ze bleeeeef maar rammen op die bel. Kwaad naar beneden gestampt, deur open gedaan, zegt ze; Heeft u wat over voor het diabetesfonds? AARGH! 'Ik zal even kijken voor wat kleingeld. Ik doe de deur even dicht, anders tocht het zo naar boven.' Dat was prima. Ben weer naar boven gelopen en verder gegaan met het bedritueel Ze heeft er zeker 5 minuten staan wachten voor een dichte deur Trut. (vandaag wel wat overgemaakt naar het diabetesfonds, normaal geef ik ook, aangezien onze buurman behoorlijk last heeft van z'n suiker).
Serieus, dat je die dan nog wat geeft ... Nou die hadden voor mij een grote bek kunnen krijgen en meer niet.
Heb niks in de collectebus gegooid hoor. Ben niet meer teruggekomen aan de deur. Alleen ik weet hoeveel last onze buurman heeft van zijn suikersiekte en van de buurvrouw hoor ik dat er echt veel onderzoek wordt gedaan door het diabetesfonds. Dus ik vind het wel belangrijk om daar wat aan te geven. Heb dat dus via internetbankieren gedaan. Heb haar gewoon laten staan.
Zelfs dan had ik het nog niet overgemaakt achteraf, kom op zeg, ze verplichten je bijna om wat te geven. Nee hoor dan hebben ze aan mij een goeie.
Wat ontzettend asociaal zeg! Knap van je dat je het nog zo netjes hebt aangepakt. Zulke collectanten maken het kapot de collectanten die wel fatsoenlijk zijn.
Nou, dat heb je dan netjes aangepakt hoor! Die had van mij een ram voor haar sm**l kunnen krijgen... Wij wonen gelukkig aan het eind van een doodlopend straatje in een héél klein dorpje, en de straatverlichting houdt láng voor onze deur op. Weinig last van 'Walligers' dus (wat dat dan ook mag zijn)...
Wat brutaal dat ze door de brievenbus ging praten. En de opmerking die ze dan ook maakte?! Ik had haar heeeel erg duidelijk gemaakt dat ik not amused was! Hier gister ook collecteren voor diabetesfonds. Vond het ook maar niks dat ze nog om 19.30 voor de deur stonden.
Hhaha walligers das echt brabants ja! Ik zat net mn zieke zoontje wat pap te geven vanmiddag staat er weer zo eentje aan aan de deur. Containerreiniging. Wou een heel verhaal afsteken terwijl mn zoon het op een brullen zet natuurlijk. Ik heb vriendelijk bedankt en wilde de deur dichtdoen, begon hij zo van: ja maar wil u onze aanbieding niet horen dan, voor dat geld kunt u het zelf niet doen bla bla bla. Ja sorry maar toen heb ik mgewoon de deur dichtgemieterd. Zoon hing brullend aan mn been ondertussen. Dat ie dan niet meteen snapt: nee is nee .