Help 20 kerstpakketten maken.....

Discussion in 'De lounge' started by Troelala21, Sep 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja ja ik ben vroeg ik weet het maar aangezien ik dit zelf allemaal regel heb ik de tijd er ook wel even voor nodig denk ik.....Mijn vader heeft namelijk een goederenbank, vorig jaar alles verloren door een vreselijke brand. Nu heeft ie een nieuw geweldig pand. En zijn vrijwilligers hebben me vader in dik en dun gesteund, geholpen waar ze maar konden en veel tijd en energie er voor me vader ingestoken om de goederenbank weer op rails te krijgen. Nou krijgen ze elk jaar van me vader een kerststol als presentje. Maar ik zou ze graag dit jaar een kerstpakket willen geven voor al hun werk en steun als dank! Ik weet alleen niet hoe ik dit moet gaan doen? De goederenbank is helemaal initatief van me vader hij krijgt er geen subsidies enz voor dus kerstpakketten kan ie helaas zelf niet kopen. En ik kan het financieel ook niet doen allemaal. Nou vroeg ik me af of jullie misschien tips voor mij hebben hoe ik toch spullen liefst gratis anders zo goedkoop mogelijk bijelkaar kan krijgen om toch zijn 20 vrijwilligers dit jaar een kerstpakket te kunnen geven als dank voor alles!

2. rinke

rinke Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    2,224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    met dit verhaal langs andere bedrijven in de buurt vaak sponseren die wel kleine dingentje dan!

suc6 met je pakketten! en super idee van je!

3. Jel

Jel Niet meer actief

Dat zou ik ook doen. Gewoon met dit verhaal langs bedrijven gaan, dan willen ze misschien wel een presentje geven.

4. Troelala21

bedankt voor de tip! Dan moet ik daar misschien maar eens kijken of zij me kunnen helpen.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Inderdaad, bij bedrijven langsgaan en het verhaal doen. Als een serie bedrijven allemaal 20 kleine dingen geven, heb je toch een leuk pakket.

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Als een kerststol er wel vanaf kan, zou ik even bij de locale super langsgaan. Wellicht kunnen zij een flesje drank of pakje sap of zo sponsoren. misschien kan de locatie bloemist een klein kerststerretje sponsoren, eventueel nog de locale snoepboer met een klein zakje snoep. De blokker (oid) vragen om een bakje zodat je alles erin kan doen. Verder zou je eventueel nog kunnen vragen bij een (lokaal) wellness center of ze een bon kunnen sponseren.

Wat ik probeer te vertellen is dat je niet altijd om geld hoeft te vragen, maar een leuk presentje is ook leuk. Wat je wellicht kan doen als dank is een duidelijke vermelding door wie het gesponserd is. Hetzij in de doos, hetzij op de website (als die er is) of ergens anders. Als je de dozen overhandigt kun je eventueel de lokale krant vragen er een stukje over te schrijven of vragen dat je zelf iets mag schrijven. Is niet alleen goed voor de bedrijven, maar ook voor de goederenbank :)

Enneh, beter te vroeg dan te laat!
    Succes met je kerstpakketten bij elkaar te krijgen.

7. Troelala21

bedankt voor je vele ideeen! Zal ze even opschrijven! Ik hoef zeker geen geld, als bedrijven me helpen met spulletjes voor in het pakket ben ik al lang blij! Het hoeft ook geen groot pakket te zijn, het gaat om het gebaar en de dank dat ze me vader hebben gesteund en geholpen al die tijd. Als bedrijven me met een paar dingetjes kunnen helpen dan komen we heel ver! En reklame voor de bedrijven maken we dan zeker, die worden vermeld op de site, en misschien inderdaad in de krant als we daar een stukje voor kunnen krijgen, als dank aan de bedrijven uiteraard weer!

Dank je!

8. Troelala21

Ja precies dan heb je zo wat leuks bijelkaar! Het hoeft niet een groot pakket te worden maar gewoon een leuk kerstpakketje....

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik moet wel eens prijzen oid regelen voor de volleybalvereniging en ga dan ook winkels langs of ze willen sponsoren evt in ruil voor eenmalige reclame. Krijgen altijd een heleboel en dat is dan gewoon voor een tournooi. Voor een goed doel moet het zeker te doen zijn.

Share This Page