opgelicht? wie wil reageren op andere advertenties

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    maak je geen zorgen. Als ik iets verkoop duurt het ook even, en de track & trace code heb ik ook wel problemen mee gehad. Ga even uit van een week. Advertentie weghalen hoort juist, anders blijft ze geïnteresseerden houden. Ze heeft weer wat laten horen via de mail, dus komt goed, relaxed!

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Dat was volgens mij nou juist het probleem! Ts kreeg geen reacties meer toen ze het betaald had!
    Vind het een beetje krom om dan te doen alsof Ts een service verwacht alsof het van een webshop!

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja maar ja, nu krijgt ze een mail met excuses en is het nog niet goed? Wie weet wat er aan de hand is bij persoon in kwestie. Er zal maar een sterfgeval of ziekenhuisopname tussendoor zijn gekomen,nadat ze de advertentie verwijderde.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind dat als je het op MP verkoopt ook wel je best mag doen om het zo snel mogelijk te verzenden...of in elk geval communiceren wanneer je het verstuurt.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ze heeft de advertentie eergisteren verwijderd ;)

Maar net gaat de bel en ik heb ze binnen ! :D Ze had een cijfertje verkeerd getypt vandaar dus dat die het niet deed..

Deel Deze Pagina