ga ook niet blind op een keurmerk, die afbeeldingen zijn genoeg te vinden op het net....of je moet iedere keurmerk gaan controleren bij de keurmerkhouder (heet dat zo???) velen zullen dat niet doen en zien de afbeelding van het keurmerk en zijn om en bestellen
en die kreeg jij niet? Is idd vreemd want dit is vaak een geautomatiseerde e-mail vanuit het bedrijf zodra je een bestelling plaatst
nee ideal betalingen kun je niet terughalen...gelukkig niet zeg want dan fluit je als ondernemer je producten ook na
is wel strafbaar Je kunt het erg makkelijk controleren eigenlijk...dus geefje veel geld uit doen hoor!
Een bevestigingsmail van een webwinkel hoeft lang niet altijd geautomatiseerd te zijn, dat is afhankelijk van de gebruikte scripting/software op de site. Correctie: In het geval van Bumbositter.com is er gebruik gemaakt van Prestashop en zou er een geautomatiseerde bevestiging moeten zijn verzonden, tenzij er iets mis is gegaan met de return van ideal/mollie naar de webshop.
nou ik denk niet dat dat kan, anders zou je iets kunnen bestellen, en als het verzonden is je geld weer terug halen..
Daarom is het waarschijnlijk mis gegaan NA de betaling Normaal betaal je met ideal en na de betaling vraagt het ideal scherm oa om het venster NIET te sluiten en terug te linken naar de webshop Sluit je dit venster dan gaat het dus fout en krijg je ook die mail niet. Als je terug gaat naar de site vd webwinkel krijg je vaak te zien: "bedankt voor uw bestelling" en krijg je kort daarna de mail met daarin je bestelling Het venster na de betaling met ideal dus nooit sluiten
Dat is dan idd ook afgeschreven maar toch gaat het dan mis met het verwerken van de bestelling (zelf ook een keer gehad namelijk oa bij wehkamp )
Ik lees al langer ongeregistreerd mee en dacht dat ik ook wel eens mee kon doen en zag toevallig dit topic langs komen.
ja geen idee....het bedrijf kan vrij makkelijk zien of er iets fout is gegaan...en alleen al het feit dat ze niet reageren Ben net op de site geweest en vindt het een vreemde website en had er idd nooit besteld...maar daar heb je nu niks meer aan