Oke dank je wel.. Ik wacht het nog even af en als ik na een paar dagen nog niks heb gehoord doe ik dat..
Jij legt precies uit hoe ik het bedoelde hier moet gewoon de fout inzitten wat overigens echt super super vaak gebeurd
Maar het is geen oplichting als de webwinkel de betaling NOOIT gehad heeft. Het kan wel afgeschreven zijn, maar de website hoeft het geld niet eens gehad te hebben maar bijv nog bij Mollie zijn als de betaling/teruglinken naar de site niet goed is gegaan zoals hierboven vermeld word
Wat bedoel je? Ik contact opnemen met mollie?? Dan heb je niet goed gelezen in mijn beginbericht.. Ik heb Mollie meerdere keren gemailt, 1x een mailtje van ze gehad maar ook zij reageren niet meer..
Dat is inderdaad ook een methode. Echter, deze specifieke webwinkel werkt daar niet mee. Vandaar mijn vermoeden. Ontopic: Neemt niet weg dat de eigenaar van deze webwinkel niet echt netjes om gaat met zijn communicatie met klanten.
denk ook niet dat je hun het direct moet kwalijk nemen want zij zitten er niet voor de consumenten klachten. zoals ze je hebben gemaild moet je eerst bij de verkoper zijn
nee idd... helaas dat iok van de verkoper geen reactie krijg... Ik zit echt te springen om het stoeltje maar kan denk ik zo nog wel even duren.... Maar om hem nu ergens anders te bestellen.. Straks heb ik er 2 das ook niet de bedoeling
je hebt wettelijk recht van retour dus mochten het er twee worden dan kun je altijd nog 1 terugsturen
Ja dat is waar, maar ik heb niet zo veel vertrouwen meer in deze site eigenlijk. Als ik dan dat stoeltje toch krijg en dan terug stuur moet ik nog maar wachten of ik mijn geld terug krijg..