Mijn vriendin is pas ook opgelicht voor een i pad. 500 euro kwijt! Bedankt voor je tip. Ik wist het niet ga ik voortaan ook altijd checken.
stuur haar ook eens naar opgelichtopinternet.nl misschien staat diegene die haar heeft opgelicht er ook bij
wat bij opgelichtopinternet.nl hoort ik mag verder geen gegevens etc wat daar geplaatst word, met persoonlijke gegevens van anderen hier plaatsten. dus ik probeer binnen de lijntjes te blijven. maar toch ook anderen te waarschuwen, en mijn hart te luchten..
Dat de politie er niks aan kan doen is bullsh*t. Misschien kunnen ze niet voorkomen dat de oplichter het nooit meer gaat doen, maar ze kunnen er wel voor zorgen dat jij je geld terug krijgt. Ik heb het van dichtbij meegemaakt dat de oplichter in spe gepakt werd. Nee ik was het niet Er waren een paar die aangiften hadden gedaan tegen hem. Ze hadden de bankgegevens en naam van de jongen in kwestie aan de politie doorgegeven. Die hebben de politie in zijn woonplaats ingelicht en zij gingen langs bij de jongen. Hij moest iedereen die hij opgelicht had terug betalen anders werd er serieus werk van gemaakt. Ze hebben niet gezegt wie er aangiften hadden gedaan, dus hij heeft iedereen die hij opgelicht had terugbetaald. Hij kreeg ook nog een taakstraf. Verder heeft de bank waar hij klant van was gezegt dat ze hem niet meer als klant wilden. Dus het kan zeker wel, maar niet alle korpsen hebben zin om hier werk van te maken.
Dank je we zijn er zeker nog niet klaar mee!! dinsdag naar het bureau en de site heeft me geholpen met een brief voor de bank, echt top die mensen!!!
Hier helaas ook eens meegemaakt en meteen aangifte gedaan. toen was er nog een andere site voor oplichters op internet waar ik met medeslachtoffers heb gecorrespondeert. uiteindelijk is hij opgepakt en veroordeeld. onze zaak was helaas niet groot genoeg om mee te nemen in de rechtzaak en een civiele procedure zou niet veel uithalen, ons geld was dus weg. hij heeft zelf bijna 4000 moeten terugbetalen aan zijn slachtoffers PLUS schadevergoeding en hij kreeg nog een taakstraf!!!! Grote aankopen worden hier dus niet meer verstuurd maar opgehaald!!!!
ik heb geen vervoer...dus ik ben echt afhankelijk van het opsturen...het is een hele harde leerschool voor me...ik bied zelf ook spullen aan op marktplaats halen en verzenden. gelukkig ben ik te vertrouwen, jammer dat dat andersom niet altijd het geval is..
MP gedupeerden bedoel je denk ik die site? Via die site ben ik er toen dus achter gekomen dat de persoon waar ik iets gekocht had niet woonde waar ze zei dat ze woonde maar in mijn woonplaats dus. Heel handige site ook als je iets niet vertrouwd.