So far so good! Je bent zwanger! De testen zien er goed uit. Tip voor het vergelijken van testen: vergelijk alleen testen die 2 dagen of meer uit elkaar liggen en van het zelfde merk zijn.
2 jaar bezig. Onze zoon wordt as vrijdag alweer 10 jaar. Heel lang durfde mijn man niet voor een 2e te gaan omdat ik een zeer zware bevalling heb gehad die na 56 uur in een spoedkeizersnede is geeindigd en ik wakker werdt op de intensive care ze hadden wat medische missers gemaakt.. Maar we zouden nu erg goed begeleid gaan worden. Denk jij dat als de test nog duidelijk positief is as vrijdag wij het kunnen vertellen aan onze zoon ?
He raket gefeliciteerd !! Ben al een tijdje niet meer in andere topics geweest dus ik heb helemaal gemist alweer bijna 10 weken wauw !!
Tja . dat is aan jou. Ik vertelde het pas tegen onze zoon van toen 10 jaar, toen ik de eerste echo had gehad met 7-3. Maar er zijn ook vrouwen/stelletjes die het gelijk na de posi test al aan de kids verklappen
Daar zitten wij dus ook aan te denken.. het kwam in ons op omdat hij vrijdag jarig is. Hij weet wel wat we aan het doen zijn omdat hij soms mee gaat naar het ziekenhuis en hij weet ook heel goed dat het mis kan gaan. Ik ga even de test afwachten vrijdag
Oh ja, het is wel leuk natuurlijk. Ik zou persoonlijk de eerste echo afwachten denk ik. Maar ieder zn eigen ding!
Ik weet het ik weet het jullie gaan me vast een hele domme doos zonder geduld vinden maar die k2v5 zat me zo dwars dat ik net nieuwe heb gekocht en 1 heb gedaan.. de onderste is van net.. Zal wel vast verschil zijn met s ochtend en s avonds maar ik hoor wel eens over ik ben een ochtend tester of ik ben eerder een avond tester.. mmm zou ik dan een avond tester zijn
Hahaha lieve schat... zoveel testen op 1 dag met zoveel verschillende merken maakt je alleen maar onzekerder. Ik snap je heel goed hoor, maar zoveel verschillende soorten strepen, ochtend, begin middag en einde middag testen. Het maakt nu nog niks duidelijker en een oploop is zo moeilijk te zien. Ik zou echt morgen testen en die vergelijken met de test van eergisteren. Zo kan je goed zien of er idd een oploop is (wat ik wel verwacht hoor)
Och meid dat valt wel mee hoor, iedereen is onzeker in het begin en dat zal nog erger zijn als je al zo lang bezig bent! Kan me wel voorstellen dat je nu een beetje meer gerustgesteld bent gelukkig! En wat @RoGiJuLi zegt klopt helemaal, gewoon lekker iedere dag testen & de testen om de dag vergelijken Daar word je het meest wijs van!
Dank je wel xxxxx Ik ben sinds een paar dagen s avond na18.00 uur helemaal op en wil ik eigenlijk al naar bed pfff en ik vind het niet eens erg want het is allemaal voor een goed doel
Meis, ik duim voor je mee. Ik vind het nodig om even te reageren hier, ook al ben ik eigenlijk n stille meelezer, maar ik wil je even meedelen in mijn verhaal. We zijn in totaal 7 jaar bezig geweest (IUI, IVF) en ik ben nu uiteindelijk zwanger (13 weken) geworden met IVF. Al het testen is me niet in de koude kleren gaan zitten en ik heb in het begin ook ontzettend veel testen gedaan. Maar hoe cru t ook klinkt een dikke streep geeft geen garantie op een voldragen zwangerschap, net zoals een licht streepje geen garantie geeft op n miskraam. Probeer te genieten van je positieve test maar probeer jezelf stabiel te houden door niet voortdurend te testen want je krijgt er geen garanties mee. Mij heeft t geholpen want ipv dat ik me voortdurend druk maakte over de kleur van de test kon ik me voor die andere dingen druk maken tijdens m'n zwangerschap ik duim mee in elk geval voor je
Je hebt ook helemaal gelijk. je wilt zo graag bevestiging ook al weet je dat het tot 12 weken nog verkeerd kan gaan. Ik ga me nu lekker concentreren op de positieve dingen. Het zijn ook de eerste positieve testen in al die 2 jaar daarom probeer ik mij er in vast te klampen terwijl ik dat niet moet doen. Ik moet gewoon geduld en vertrouwen hebben en genieten van het moment xx