Een laatste met kruitvat in de ochtend zelfde tijdstip als gister en eergister ochtend.. nu wel verschil toch @RoGiJuLi ? Ik ga nu zondag pas weer testen voor het ziekenhuis en dan ga ik alleen misschien de cb digital eens een keer per week doen. Tot ik de 3+ heb
Zeker mooi opgelopen! Die clearblue is wel tricky, ik wilde okk die 3+ zien en die kwam pas met 5+4, heb daarvoor 6 testen versleten Als je ze toch wil gaan doen, via bol.com zijn ze veel goedkoper dan via de winkel, en je krijgt volumekorting ://www.bol.com/nl/p/clearblue-digital-2-stuks-zwangerschapstest/9200000005932655/?suggestionType=browse
Dank je wel voor de tip Ik heb er nog 2 thuis ook via bol.com 1 ga ik zondag gebruiken. Ik ga denk ik geen streepjestesten meer doen. Wordt ik alleen maar onzeker van
Gefeliciteerd! Kom je hier meeschrijven? http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/mmm-mamas-mei-juni-2018.663928/
Vandaag officiele testdag voor het ziekenhuis 16 dagen na de punctie van maar 2 grote follikels en 1 kleintje waarin maar 2 eicellen zijn gevonden.. na wachten op een super spannend telefoontje te horen gekregen dat ze beide bevrucht waren en 2 dagen later de tp van 2 mooie embryo's van 8 cellen. En dit is het resultaat wonderen bestaan! wij zijn nog wel bang want weten dat er nog veel mis kan gaan maar voor nu gaan we lekker genieten
Die test is echt super mooi!! Ik ben zo benieuwd naar je echo, misschien kom je wel bij de tweelingclub
Hihi zou ik wel super leuk vinden een 2-ling. Ik heb net naar het ziekenhuis gemaild zoals afgesproken en dan krijg ik morgen door wanneer de echo enz is. Ik heb ook gevraagt of ik tot de echo nog even met de utrogestan door mag.. ik vind het een enorm onveilig gevoel om vandaag al af te bouwen..