Wat een mooie foto's meid! Wees maar heel trots!! Ik kijk bijna elke dag even naar onze 3D foto's, zo bijzonder om al zo'n goed beeld te krijgen van je kindje. Ben ook zo verliefd op ons kleine mannetje!!
Hihih ja het is echt zooo bijzonder..Ik ben zooo trots op de echo! Het is zo leuk we herkennen zoveel gezichten in ons kereltje hihih nu al.. Ik geniet echt van al het geschop! Voor jou ook al spannend...nog 8 weekjes
Hihi ons moppie gaat op z'n papa lijken Zo grappig om te zien, wat je zegt al die mooie gezichtjes en vol herkenning! Heerlijk he Ja gaat nu echt hard hier, kan niet wachten tot we hem echt kunnen gaan vasthouden en knuffelen. Straks hebben we allebei 2 knappe mannen thuis En tot die tijd, heeeeeeeel erg genieten van het getrappel, buik is soms net een flipperkast
Hihihihih ja ik weet het, wel fijn hoor...moet zeggen hij past zich aan me aan hihi als ik slaap slaapt hij ook En idd we wachten geduldig op onze knappe mannen hihih
Wauw, wat een prachtige echo! Ik vind het altijd zo mooi om die 3D echo's te zien, wij gaan er ook voor kijken, maar ik hoor dat de prijzen nogal kunnen uitlopen.
Wat een mooie duidelijk echo zeg! Was dit met 27 weken zwangerschap? Ik laat dan ook een 3d echo maken, dus ben echt zo benieuwd. Echt een baby al he?!
Hoi hoi Thanks voor de leuke reacties! Cheetara je moet idd goed rond kijken want de prijzen verschillen echt.. Ik heb mijn 3d echo voor 75 euro laten doen, zou 3 foto's mee krijgen en zou ong 20 min duren.. Nou..ik was er ruim 1 uur binnen en kreeg 6 foto's en ook op cd(dat zat er trouwens ook bij in hoor) en nog een tas vol kadotjes, echt super leuk! super aardige man ook! Libra dit is met 26 weken en 3 dagen gemaakt..daar liggen toch wel de beste resultaten qua echo.. En idd een echte beebje he alles erop en eraan, we herkennen echt gezichtjes in de echo's zoo leuk!