vroeg me af wie er 1 dag na de nod negatief heeft getest en toch later positief heeft getest? ik heb de 14e mijn eisprong gevoeld en moest gisteren ongesteld worden... vandaag dus 1 dag overtijd en heb net negatief getest... dan kan ik er toch haast zeker van zijn dat ik ongesteld ga worden of is er dan toch een kansje dat ik over een paar dagen wel posi test? liefs marieke
ik heb op mijn nod negatief getest....en pas 9dgn later positief...blijkbaar is mijn lichaam een beetje langzaam met het aanmaken van Hcg....of ik heb een late eisprong gehad..kan natuurlijk ook. Feit blijft dat ik altijd een hele regelmatige cyclus had dus dat dit wel vervelend was...Maar goed uiteindelijk heeft het lange wachten zijn vruchten afgeworpen, ik ben zwanger! Ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt!
Ik had dat ook hoor bij mijn oudste, dag na Nod negatief, een week later toch nog positief.... Dus kan best nog, zolang die er niet zijn... groetjes rRenske
hey! Ik had dat bij mijn dochter ook, was al 6 weken zwanger en had toen pas een positieve test. Dus alles is nog mogelijk!