Opgelucht? Nee, eigenlijk niet.

Discussie in 'De lounge' gestart door mussie, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi

na 18 mk`s weet ik heel goed wat je bedoel.
    2 mk`s was ik op mijn verjaardag uitgerekend.. ik vind het een rotdag.
    Het verdriet slijt wel maar vergeten doe je nooit.
    SOms heb ik ook mijn emo-dagen ertussen zitten
    en denk dan ow ons eerste kindje had nu 9 geweest en 2e 8,7,6 ga zo maar door....
    Ik had er toevallig vandaag nog over met een(helaas)`lotgenootje`.

Ik wens je heeel veel sterkte..

veel liefs peetje!

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo mussie,
    Ik weet hoe je je voelt,9 oktober zou ik ook een kindje krijgen .

Het geeft mij een troost als ik die zwangerschapbanner zie bij vrouwen die ook een mk hebben gehad en nu weer zwanger zijn .
    Eerst was ik wel jaloers op ze waarom zij wel en ik niet maar nu denk ik ,het gaat mij ook lukken ,ik blijf positief,
    En goed uithuilen en erover praten lucht echt op.

Ally

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve lieve meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Dat doet me echt heel erg goed. Jullie weten als geen ander waar we doorheen moeten helaas.Gelukkig is die dag weer voorbij. En we hopen toch echt wel dat we volgend jaar rond deze tijd een wondertje mogen begroeten :oops:
    We zijn overigens niet naar het bos/duinen geweest gisteren.Dus niet uitgewaaid :( Ik kreeg een schoonmaak woede aanval en heb het hele huis doorgewerkt. Daarna zijn we een ergens een hapje gaan eten. En nog even op een terrasje gezeten.Er was hier jazzfestival. Dus genoeg afleiding gehad :oops: Mijn huilbuien zijn nog niet over en ik ben dan ook blij dat ik morgen weer naar me werk mag :( Op naar een nieuwe week en nieuwe kansen.Lieverds, ik wil jullie nogmaals bedanken voor de lieve berichtjes. Ik vind het erg fijn dat ik er met jullie over kan praten.
    Een hele dikke knuffel terug, mussie

Deel Deze Pagina