Pijnlijke en harde borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby23, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby23

Baby23 Lid

14 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. Ik heb me aangemeld omdat ik eind juni ben gestopt met de nuvaring en graag een kindje zou willen.
    Sinds het stoppen een vrij regelmatige cyclus van 30/31.

Ik heb deze maand ovulatietesten geprobeerd.

Ik had vermoedelijk 7/8 november mij ei en nu komt het, drie dagen daarna kreeg ik pijnlijke borsten. Ze zijn zo hard, gezwollen en pijnlijk, als ik er in prik met mijn vinger lijken ze wel van 'steen'. Zelfs mijn partner voelde het! Ze doen pijn bij het liggen en traplopen, etc.
    Normaal heb ik een dag of 4 voordat mijn menstruatie komt ook wat gezwollen en pijnlijke borsten, maar zo erg als nu heb ik het nog nooit gehad.

Mijn NOD is over een week en ik durf niet zo goed te hopen. Welke dame herkent zich in deze symptomen?

Ik heb ook last van steekjes afwisselend rechts en links bij mijn baarmoeder, maar dat symptoom heeft me al eerder voor de gek gehouden!

XXX

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had heel pijnlijke borsten en steken in mijn tepels, ongeveer 4-5 dagen na mijn eisprong (ik temperatuur). En ik had dit nog nooit gehad, had nooit last van mijn borsten. Dus bij mij was het zeker en vast een teken.

3. Baby23

Baby23 Lid

14 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat dit bij mij dan ook een goed teken is! Nog meer dames die dezelfde symptomen hadden/hebben?

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik heb idd ook 4/5 dagen voor nod last van me borsten. maar niet zo erg als jij het nu beschrijft,

ik hoop dat het raak is voor je meid. het lichaam houd ons genoeg voor de gek!! ben benieuwd duim duim;)

5. Witteroos84

28 feb 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Ongeveer 5 dagen na pos ovulatiestest en vryen had ik steken in m'n borsten gekregen hele pynlyke en ze voelden ook gevoelig aan. Verder had ik ook een menstruatie achtig gevoel.
    Wat bleek dus dat ik zwanger was en dit daarom voelde.

Ik hoop voor je dat het 'raak' is meid!!

6. Baby23

Baby23 Lid

14 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop het ook meiden! Mijn NOD is vrijdag, ik twijfel nu of ik een vroege test moet dinsdag of dat ik het gewoon afwacht!

*bijt ondertussen mijn nagels eraf*

Deel Deze Pagina