@roeltje..wat super! gefeliciteerd!! ik ben vandaag 30 weken..heb de 3 bereikt hihi..toch een mijlpaal eigenlijk he... ben wel heel benieuwd wanneer je gaat bevallen!
Haha ja die 3 erin.. Die was voor ons idd ook heel belangrijk.. Heb wel pijntjes en krampjes sinds vanmiddag, maar verwacht er niks van.. Al vind ik het nu wel heel spannend worden
jaaa nog 3 dagen!! Raar hoor.. Vanaf woensdag zou het theoretisch gezien thuis mogen.. Dan is de kans dat ons meisje gelijk mee naar huis mag groot
Wel een fijne gedachte hè. Ik tel hier ook af naar de 37weken, dan mag de beeb mee naar huis en krijg ik mijn kraamhulp weer Is het verder weer rustig?
Ja de laatste dagen gelukkig wel.. Af en toe een krampje en pijntje sinds ik een stukje slijmprop ben verloren, maar that's it.. Nog 2 dagen Maandag is Lenn jarig dus hoop wel dat het na die tijd komt haha.. Aan je onderschrift te zien hebben jullie goed nieuws gehad.. Super hoor!
Super! Ik telde ook de dagen af naar 37 weken.....gevaar is wel dat je daarna misschien ng 5 weken moet
Roeltje. Ja deze kleine heeft niet de hersenafwijking die Mitch heeft Hopelijk blijft de kleine tot na de verjaardag van Lenn zitten. juul: hier krijg ik een geplande ks, dus overtijd ga ik niet. Maar ben benieuwd of de beeb tot de datum blijft zitten
Whaaaaaaa gehaald!! 37 weken vandaag! Poeh.. Werd vanmorgen wakker en alles gleed van me af.. Geen gestress meer als die verrekte harde buiken pijn beginnen te doen.. Weer normaal op de fiets om Lenn op te halen of om een kleine boodschap te doen.. Weer wat meer actie in de week Na 8 weken verveling mag het dan officieel!! Ons meisje mag komen Hopelijk blijft ze wel zitten tot januari.. Zondag vieren we de verjaardag van Lenn, maandag is hij echt jarig.. Dan kerst en oud en nieuw.. Laat ons meisje nog maar even zitten Oooh ben zo blij!!
Caruli haha ben ook heel blij voor mezelf Juul Ja, merk nu pas dat ik al die weken met opgetrokken schouders heb gelopen.. Voelt nu alsof ik nu echt kan/mag genieten van mn verlof.. Lekker rustig aan doen omdat het mag, omdat ik gewoon lekker zwanger ben.. I.p.v. verplicht rustig aan doen want stel dat....... Heerlijk gevoel
ohh heerlijk roeltje!!! helemaal super..snap dat je wilt dat de kleine nog even blijft zitten maar als de kleine dan wil komen dan mag het en niks geen verplicht in t zh blijven
Tjonge jonge.. Heb nu al een aantal keer naar mn banner gekeken en vind het nog steeds raar.. 38 weken alweer! Tjonge, ze kan het ook overdrijven hoor Hoop dat ze tot januari blijft zitten.. Veel te druk deze tijd van het jaar
juul haha nou idd.. Maar goed, vandaag mag ook.. mooi verjaardagscadeau Nadesy heeee bevallen meid?! Van harte met de kleine man.. Prachtige naam! Lekker genieten